Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2248
Info å komme med?

Må man ta anti-gyno etter kur?
Gir det økt vekst?
Mer styrke?
Livsglede?
Hvordan er det å slutte brått?
Dette blir veldig generelle svar på generelle spørsmål, men kan godt utdype litt mer etter hvert.
Hvs slags peptider er det du vurderer å kjøre? IGF, CJC, MGF?


Sitat av Antiex Vis innlegg
Info å komme med?

Må man ta anti-gyno etter kur?
Vis hele sitatet...
Nei.

Sitat av Antiex Vis innlegg
Gir det økt vekst?
Vis hele sitatet...
Ja, god vekst i kombinasjon med steroider. Temmelig tarvelige saker mtp. gains på peptider only.


Sitat av Antiex Vis innlegg
Mer styrke?
Vis hele sitatet...
Merket ikke noe spesielt til det.

Livsglede?
Vis hele sitatet...
Ja, for meg var det veldig bra for økt velvære og livsglede, men dette kan komme av at jeg sov fantastisk godt mens jeg var på kur.
Enestående søvnkvalitet over flere måneder.

Hvordan er det å slutte brått?
Vis hele sitatet...
Uproblematisk.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:35.
Jeg har brukt grf mod 1-29 tror jeg det heter sammens med ghrp 6. Det sammens med testo og trenbolone.
Peptidene ga meg vanvittig matlyst og babymjuk hud :P
Økte forbrenninga også.
Fikk du mere gains/vektoppgang på det? ghrp 6 er det jeg har sjekket ut og virket interessant
Nja, ghrp og den stacken jeg brukte økte forbrenninga noe voldsomt så ikke sånn kjempe. Men styrken kom bra ja og så er det bra på søvn mener jeg.
Men jeg brukte mest ghrp og grf mod 1-29 (bør kombineres for synergisk effekt) pga at jeg måtte ha et såppass til kcal overskudd at jeg trengte all ekstra matlyst jeg fikk.

Peptider bør brukes sammen med steroider for å få best mulig effekt.
Sist endret av NokErNok; 14. november 2020 kl. 12:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.