Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2472
Søkte på forumet men fant ingenting spesifikt.

er det noe man kan kjøpe på apoteket/helsekost reseptfritt i sverige?

utenom koffein recip (for det er allerede på handlelista)

men noe annet man kan ruse seg på? f.eks piller som er lov i sverige men ikke i norge etc.

takker for svar
Iflg. Erowid er DXM lovlig i Sverige.
naiSt's Avatar
Trådstarter
vandrer jeg bare inn å spør på apoteket etter DXM ? eller har pillene et annet navn?

noe annet morro som er lovlig?
Har ingen erfaring med dextromethorphan, men les denne linken for litt info;

http://home.no.net/nesebord/stoff17.htm
Sist endret av unggutten; 23. november 2006 kl. 16:51.
Dette tror jeg må prøves
Sitat av naiSt
vandrer jeg bare inn å spør på apoteket etter DXM ? eller har pillene et annet navn?

noe annet morro som er lovlig?
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme. Noen som sitter med noe informativt om dette?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Erowid er deres venn.

Dextrometorphan kommer oftest i hostesaft og kapsler mot tørr hoste, og sjekk her at sakene du kjøper BARE har dxm og ikke andre aktive ingredienser.
naiSt's Avatar
Trådstarter
Dodecha kommer til unnsetning

har du noen navn på piller man får kjøpt med DXM da? slik at ikke jeg står der med en liste over ting dem ikke har
naiSt's Avatar
Trådstarter
etter uttallige søk rundt om kring på erowid, fass.se, robitussin.com etc. har jeg enda ikke funnet navn på piller/sirup som inneholder DXM og selges i Sverige...

noen som vet eksakte navn? gjerne også andre "morsomheter" som selges reseptfritt i sverige

edit: fant disse
edit2: fant fler

http://www.robitussin.com/cough/cough_la_lbl.asp
http://www.robitussin.com/cough/cough_gels_lbl.asp
http://www.vicks.com/5.2_Vicks_44.php
lang link

disse er iallefall uten ekle tilsetningsstoffer...

noen som vet om disse har samme navn i Sverige?
Sist endret av naiSt; 24. november 2006 kl. 17:25.
jeg vet ikke om man får tak i det i svergie
men hvis du skal ha tak i dxm så selges det resept fritt i danmark
bare gå til et apotek å be om dexofan... er mot tørrhoste...
hvis jeg husker riktig så koster det rundt 50kr...
og da får du 20 piller med 30mg dxm... ikke noe annent tull...
dxm er syke saker.... gjør det et sted hvor du kan gjemme deg for verden,
og ikke spis noe mat, da spyr du som faen :P spis en god frokost,
jeg har spist alt fra 6-20 piller... 8 piller og en liten mengde med weed gjore at jeg ikke fungerte som en vanlig person, lå bare på en benk å tura, er veldig mind fuck, og det forandra mitt syn på livet totalt.... tar en lang pause fra dxm for å si det sånn, men angrer ikke en smule på at jeg testa det.... viktig å ikke ta noen piller med dxm og annent tull i....
får oxo kjøpt diphenhydramin i danmark resept fritt, hakke testa det... virker alt for sinsykt atm...
kan få deg til å se ting som ikke fins, men du ser ikke forkjell på virklighet og hallusinasjonene... kan oso få deg til å IKKE se ting som fins.... hvis du forstår... sånn som biler.... litt kjipt å gå over en vei da :P
Sist endret av TETRS; 24. november 2006 kl. 17:44.
naiSt's Avatar
Trådstarter
er "DexAlone" tilgjengelig uten resept i England?

klarer ikke å google meg frem til noe som sier ja eller nei... når du først er igang.. kunne du sjekka prisen også? finner kun priser i dollar... å i england bruker dem som kjent pund (GBP)
på forhånd takk
Mulig dette er litt off topic,men tenkte det var like greit og spørre her.
Er det noen farlige/ubehagelig bivirkninger av DXM som på knips eller sopp? Og er det mulig og veldig mind fucked av det? Høres veldig moro ut og prøve.
Alle nako har bivirkninger.
negative virkninger fra dxm(erowid):
* upset stomach, vomiting
* dizzyness
* body itching
* rash, red blotchy skin
* diarrhea
* fever
* tachycardia (racing, pounding heart)
* some users report feeling disconnected, isolated from others
* some users report hangover/depression on the following 1-2 days.

Virker som du kan bli ganske mind fucked på detta ja. Som med all pshykadelia er det lurt å sammle mest mulig info om stoffet på forhånd, forbrede seg på turen og starte med en lav dose
naiSt's Avatar
Trådstarter
Jeg får DexAlone i slutten av jula
da blir det trippings

men får det fra england... er ikke reseptfritt i Sverige...

noen som har funnet noe som er reseptfritt som man kan ruse seg på?
Sitat av naiSt
Jeg får DexAlone i slutten av jula
da blir det trippings

men får det fra england... er ikke reseptfritt i Sverige...

noen som har funnet noe som er reseptfritt som man kan ruse seg på?
Vis hele sitatet...
Bestillte du fra nettet? vilken side? noen andre som har erfaringer fra å bestille dmx fra nette?
ok,takk for svar..regna med litt mind fuck,men kansje jeg spurte på en litt merkeliog måte,lurte egentlig på ettervirkniger av dxm.
Etter det jeg har forstått er salvia divinorum lovlig i sverige... men tviler på at du finner det på svinesund for det.
hmmm kansje jeg skal kjøpe litt salvia ifra sverige neste gang da.. Er ofte litt lengre inn i landet enn svinesund hehe..

Hehe, kom på en episode av South Park nå, Quest for Ratings heter den vel. Der stikker gutta inn å kjøper tette DXM på apoteket.. Får veiledning av apotekaren.. "Well, if its more a lucid high you're after this is the stuff you want!"