Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2460
Har tentk litt på å teste LSD og jeg lurer litt på hvor lenge man kan oppbevare og hvordan man skal oppbevare lappene. hvordan skal man dosere greiene, hvor mange lapper?
Som nevnt i en annen post: Klipspose og i mørket. Hvor lenge er jeg ikke helt sikker på, men det kan sikkert de andre fylle ut. Dosering og slikt: Anbefaler deg på det sterkeste at du har med deg en erfaren tripper som "barnevakt" første gangen. En du føler 100% trygg på, og som kan guide deg litt ang doser og slikt. Og i tilfelle du bæder, så kan han/hun forhåpentligvis roe deg ned. ;)
Har testa flein ett par ganger så regner med jeg skal klare LSD fint.
Regner med at jeg kommer til å ta sammen med noen som har erfaring ja.
begynn med en lapp,
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kommer jo litt ann på hva slags lapper det er og da, noen er veldig svake mens andre igjen inneholder en rimelig potent dose.
Ingen som kan svare meg på hvor lenge det kan oppbevares?
Om jeg kjøper nå f.eks kan jeg da spare det til rundt nyttår?
Sitat av Vexillum
Ingen som kan svare meg på hvor lenge det kan oppbevares?
Om jeg kjøper nå f.eks kan jeg da spare det til rundt nyttår?
Vis hele sitatet...
Har ikke så mye peil på dette, men jeg tenker det skal gå bra, bare du lagre det ikke for varmt og ett mørkt sted. Da tenker jeg det går bra frem til nyttår
Ja, det kan dem sikkert. Så lenge du har dem ligge i ro, ikke fikler med dem og lar dem ligge mørkt med jevn tempratur.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Så lenge du oppbevarer det på et tørt og mørkt sted med stabil temperatur så kan du oppbevare LSD veldig lenge, dvs. mange år.
Legg den i frysern, så burde den holde veldig lenge. Les på erowid.org før du tester om du ikke allerede har gjort det.
Godt pakket inn og frosset ned kan LSD oppbevares praktisk talt så lenge du vil.
Jeg fant en gammel halv syrebit (fat freddie's cat) som hadde ligget oppå skapet mitt i ca. 8 måneder, i en åpen stripspose, og den hadde gjevnlig blitt utsatt for lys, om enn ikke direkte eller så sterkt. Funka akkurat like bra den..

Men nedrysing i plast er selvsagt det beste.
Sitat av hairball
Man blir fucka av lsd, ren idioti..
Vis hele sitatet...
Seff blir man fucka. Det er jo liksom derfor rusmidler finnes. En helt annerledes opplevelse i en ellers normal tilværelse. Når det kommer til idiotidelen er jeg ikke like enig. Etter hva jeg har lest, hørt og opplevd får man det bedre etter en god tur. Så lenge man tar ting med måte er det få rusmidler som ødelegger deg.
hairball: Vær så snill, i det minste prøve, å skriv et litt mer seriøst innlegg enn "dop er teit az."
Flesteparten her på forumet er selvfølgelig klar over at det innebærer en viss risiko med mange substanser.
Jeg vil heller at slike innlegg ,som så hardt bærer preg av uvitenhet, er enda mer idiotisk.
Jeg tror de som driver med hardere "saker" her vet hva de driver med jeg tror også at de fleste har lest mye før de prøver ut nye stoffer så moralisering greier vi oss vel uten foreldre, skole stat osv klarer det bra nok. Jeg er ikke mot eller for narkotika men det burde være et skille mellom harde og mindre harde stoffer men den diskusjonen er tatt opp her nok ganger så jeg har ikke tenkt å starte på no nytt.
Alltid noen som kommer med et eller annet dumt svar og blir flama for det. At de aldri lærer.
Bomber: Det er nok desverre ikke så vel som at alle her på forumet, og
ellers i samfunnet, som eksperimenterer med "tunge" stoffer vet hva
de driver med. Dette gir imidlertid ikke hairball noen som helst rett til
å komme med slike tåpelige påstander.

Hairball: Du er nå advart. Ikke kom med sånt tull her.
Det forsvinner du fort ut fra nFF.