Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1675
Finner altså ikke ønskelisten du har i Career mode. Har lett ganske godt synes jeg og er rimelig oppgitt nå. Har sett på google og men har enda ikke funnet det ut.

Dette er på PS3 om det skulle ha noe forskjell.
Haha, ikke jeg heller.

Men kanskje litt unødvendig å starte en egen tråd for det på dette forumet, hvor vi ikke har en aktiv FIFA-tråd en gang?

Finnes vel haugevis av FIFA-tråder ute på nettet, jeg pleier selv å bruke de FIFA-trådene på VG Debatt, selv om mange av folka der er brødhuer.
Sist endret av Tænman; 8. desember 2013 kl. 20:53.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tænman Vis innlegg
Haha, ikke jeg heller.

Men kanskje litt unødvendig å starte en egen tråd for det på dette forumet, hvor vi ikke har en aktiv FIFA-tråd en gang?

Finnes vel haugevis av FIFA-tråder ute på nettet, jeg pleier selv å bruke de FIFA-trådene på VG Debatt, selv om mange av folka der er brødhuer.
Vis hele sitatet...
Håper virkelig ikke dere sletter denne tråden. Dere kan slette den så fort jeg får svar. Takk for alle svar btw. Dette er noe sinnssykt irriterende!

Fant den! For de som lurer så finner du den slik: Overganger > scoll 3 ganger med høyre analog på "Søk etter spillere" > Min ønskeliste. Endelig!
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Håper virkelig ikke dere sletter denne tråden. Dere kan slette den så fort jeg får svar. Takk for alle svar btw. Dette er noe sinnssykt irriterende!

Fant den! For de som lurer så finner du den slik: Overganger > scoll 3 ganger med høyre analog på "Søk etter spillere" > Min ønskeliste. Endelig!
Vis hele sitatet...
Haha, Nice!

Har slitet veldig med å finne forskjellige sider jeg også, det er jo så mye nytt i forhold til 13-utgaven. Med en gang jeg startet spillet, skjønte jeg ikke hvordan man lagde en "ny karriere", jeg trodde man bare kunne ha én karriere om gangen. Men det nye da var visst å pushe analog 2 til høyre, og vips kom et nytt alternativ opp!