Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1374
Tenker å starte opp med å være aktiv på sukker.no igjen, men kun for å finne bekjente og evt. Etablere vennskap.

Spørsmål: Er sukker.no som det en gang var, altså veldig populært og et sted der hvor svært mange nordmenn holder til?
Eller er det andre nettsteder som nå er mer populære? Evt. Hvilke?
Hvis du skal få deg venner er det nok andre steder som gir bedre mynt i kassa.

Skal du jakte ONS så ville jeg absolutt anbefale Tinder.
Sitat av Svartedauden Vis innlegg
Hvis du skal få deg venner er det nok andre steder som gir bedre mynt i kassa.
Vis hele sitatet...
Det er systemet som Sukker tilbyr jeg liker med det. Først og fremst det med matcher.
Men du sier at for venner er det nok andre steder som gir bedre mynt i kassa, noen forslag?
Jeg lurer også på det. Jeg har tenkt litt på å teste sukker.no selv, men er skeptisk til sider hvor man må skrive lange profiler. Tinder funker ikke for meg lenger, diverse knapt noen matcher. Fungerte bra før, men så endret de til begrenset sveiping og kanskje nye algoritmer jeg ikke kjenner til, så er bortkastet tid. Hvis du er ute etter venner er det nok greit å være tydelig med det, ellers kan det fort blir litt merkelig, tror jeg.
Sitat av hallohallohallo Vis innlegg
Hvis du er ute etter venner er det nok greit å være tydelig med det, ellers kan det fort blir litt merkelig, tror jeg.
Vis hele sitatet...
Har gjort dette ganske tydelig i profilen min, ja
Kan selv ikke benytte verken Tinder eller Hot or Not, da disse appene ikke lenger er kompatible med min smarttelefon-versjon.