Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2180
Hei. Drukket mye alko det siste. Har hatt 3 uker uten noen alko, men i går drakk jeg 9 pils og sov godt. I dag tidlig våknet jeg og tok meg 2-3 pils, spydde ut av det blå ute på gata og i trappoppgangen. Ventet 1 time og tok meg en øl igjen nå, dette resulterte i at jeg spydde og alt som var. Har jeg nå en endruelig promille siden jeg spyr opp all væske?

Og hvorfor skjer sette?
Sist endret av slitenkar; 28. september 2023 kl. 14:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan være magekatar pga overdrevet alkohol inntak.
Sitat av slitenkar Vis innlegg
Drukket mye alko det siste.
Vis hele sitatet...
Hvor mye er mye?

Sitat av slitenkar Vis innlegg
Har jeg nå en endruelig promille siden jeg spyr opp all væske?
Vis hele sitatet...
Hva er det?

Sitat av slitenkar Vis innlegg
Og hvorfor skjer sette?
Vis hele sitatet...
Omgangssyke?
Hvordan er formen ellers?
Jeg drakk mye før men ble veldig sjeldent dårlig. Men av og til hender det at man blir støggdårlig. Prøv igjen neste dag.
I dag har jeg drukket 13 halvlitere, er på min 14 nå.
Jeg klarer å chugge en halv halvliter > kaste opp en munnfull og deretter drikker resten.
Sitat av slitenkar Vis innlegg
I dag har jeg drukket 13 halvlitere, er på min 14 nå.
Jeg klarer å chugge en halv halvliter > kaste opp en munnfull og deretter drikker resten.
Vis hele sitatet...
Det er vel kroppen som sier nei til giften
Jeg er imponert av meg selv for dette inntaket
Sitat av slitenkar Vis innlegg
Jeg er imponert av meg selv for dette inntaket
Vis hele sitatet...
Ikke flaut? Var slik før jeg også, nå gremmes jeg av av tanken på hvordan jeg var. Sluttet å drikke da, edru siden starten av 2023
Håper det ordner seg ts
Sitat av slitenkar Vis innlegg
I dag har jeg drukket 13 halvlitere, er på min 14 nå.
Jeg klarer å chugge en halv halvliter > kaste opp en munnfull og deretter drikker resten.
Vis hele sitatet...
Drikker du mens du sitter på do da? lmao
For et j* møkkarusmiddel
Hvorfor drikker alkoholikere øl? Skulle tro sprit var enklere. Slipper å drikke en vaskebøtte med gjær og må jo være billigere.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvorfor drikker alkoholikere øl? Skulle tro sprit var enklere. Slipper å drikke en vaskebøtte med gjær og må jo være billigere.
Vis hele sitatet...
Smaker bedre
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvorfor drikker alkoholikere øl? Skulle tro sprit var enklere.
Slipper å drikke en vaskebøtte med gjær og må jo være billigere.
Vis hele sitatet...
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Smaker bedre
Vis hele sitatet...
Pimpe opp ølen med litt sprit, eller blir det helt jævlig? Drikker ikke noe særlig så jeg vet ikke.

2x6 0.5 hver kveld blir jo veldig dyrt selv med billigste sort.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vært uten alkohol i oktober til nå. Livet smiler igjen. Fuck alkohol
Sitat av slitenkar Vis innlegg
Vært uten alkohol i oktober til nå. Livet smiler igjen. Fuck alkohol
Vis hele sitatet...
Jepp. Fuck alkohol litt lyst til å være dritings i godt lag.. men det får man vente på!
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Jepp. Fuck alkohol litt lyst til å være dritings i godt lag.. men det får man vente på!
Vis hele sitatet...
Jepp. Jeg kan ta øl i sosialt lag, gjort det 2 ganger siden oktober, men ingen alene-drikking. Helt sykt at jeg ikke innså hva jeg drev på med…
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvorfor drikker alkoholikere øl? Skulle tro sprit var enklere. Slipper å drikke en vaskebøtte med gjær og må jo være billigere.
Vis hele sitatet...
Øl er fint hvis du er alkoholiker og samtidig ønsker å limitere bruken nogenlunde. Men øl syns jeg er det værste å drikke med engang du står opp abstinent og syk, mye skum og lett å bli kvalm. Bedre å starte med 3 shots på morningen også heller drikke øl utover dagen uten å helle nedpå.
Bra jobba, du får bruke litt av pengene du har spart så langt på en hobby så får du motivasjon til å fortsette selv i svake øyeblikk. Eller kanskje spare enda lenger å kjøpe deg noe selv som en klokke du har lyst på eller noe sånt.

Fortsett sånn
Skjer fordi du inntar noe som er irriterende på kroppen. Er det vanskelig å forstå?
Skjedde også med meg en gang jeg hadde drukket litt for lenge i strekk over tid. Sikkert på grunn av høye lever verdier. Husker legen bare lo av meg den tiden. Forma var helt fin, hadde tørka opp litt noen dager. Tok ett par små slurker av en øl, og spydde som en gris. Tenkte kanskje det var noe jeg hadde spist. Tok noen små slurker til og det samme skjedde under 5 sekunder etter slurken. Nei fuck alkohol.
Sitat av Fashen Vis innlegg
Kan være magekatar pga overdrevet alkohol inntak.
Vis hele sitatet...
Jepp og får han helt for jævlige smerter i magen er det nok pankreatitt og da burde han komme seg på et sykehus brennkvikt før evt. døden inntreffer.