Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1351
Håpløst på PC. Digitalt låst. Men slik jeg har forstått det så kan man spille Starfield straight away om man klarer å få hendene på Starfield - Constellation edition. Fysisk kopi.

Kan ikke vente 2 uker til, blir gal. Driter i hvor mye penger det dreier seg om. Selger huset. Selger bilen. Selger nyrene. Verdighet be damned, suger hver person hele veien til Kautokeino om jeg må!

Vær så snill å si at en av dere her på Freak.no enten kan, eller kjenner en person som kan skaffe Starfield - Constellation edition så jeg kan spille ASAP? Ingen planer om å leake noe, og tar transaksjonen med meg til graven. 100% secrecy.
Å herre god. Du er spille-avhengig altså!

Skaff deg en hobby. En annen hobby!
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Å herre god. Du er spille-avhengig altså!

Skaff deg en hobby. En annen hobby!
Vis hele sitatet...
...

Ingen counter-arguments It's bad! Hadde jeg hatt en hytte hadde jeg byttet den mot insta-access til SF akkurat nå.
Skaff deg en hobby.
Vis hele sitatet...
Men han har jo en hobby
Og får han skaffet seg tidlig tilgang så har han ikke tid til noe ny hobby med det første.
Sist endret av _abc_; 22. august 2023 kl. 21:35.
morkakespisende
Er det betaling på forhånd?
Sitat av supranaut Vis innlegg
Er det betaling på forhånd?
Vis hele sitatet...
Halvparten først, andre halvparten når jeg har gjennomført det.
De pleier å ha gode låsemekanismer på spill idag slik at de ikke kan spilles før launch date. Er mange spill disker idag som også bare er dummy disker, eller krever day 1 patch på titalls gigabyte.

Har egt ikke følgt med på dette spillet, men sett hvordan Bethesda har holdt på.... Tror det eneste du får blir en jævlig skuffende og buggy opplevelse.

Å tjuvstarte spillinga på Bethesda spill er som å prøve å snike seg inn i en fornøyelsespark før den åpner, er ingenting som fungerer som det skal uten ansatte, og du kommer til å fly til helvette ut av kartet til parken hvis du prøver å starte opp maskineriet og bolte frem til setet og prøve å få på deg sele i tide.
Sist endret av KrølleBølleBrur; 22. august 2023 kl. 21:45.
Det er bare et spill, et Bethesda spill sådan. Fyllt av bugs og uoppfylte ambisjoner. Skaff deg litt tålmodighet, spill Baldurs Gate så lenge. Er ikke sjans i havet om å få tak i den fysiske versjonen uansett, tenker jeg.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Det er bare et spill, et Bethesda spill sådan. Fyllt av bugs og uoppfylte ambisjoner. Skaff deg litt tålmodighet, spill Baldurs Gate så lenge. Er ikke sjans i havet om å få tak i den fysiske versjonen uansett, tenker jeg.
Vis hele sitatet...

Hmmm ... maybe so. Kanskje jeg må gripe fatt i fornuften igjen.

Allerede gjennomført BG3 2 ganger, 192 timer spilt. Håpet at BG3 skulle ha litt staying power.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg skjønner hypen - til en viss grad - men Bethesda pleier ikke å være heldige med "launch day" på spillene sine. Faktisk har det vært gjeldende praksis å release med en hel haug bugs, som først blir fikset av frivillige moddere i ettertid, i minst 20 år.

Fullt mulig spillet blir fantastisk, men det er også fullt mulig det tar tid. Jeg satt klistret til Skyrim og Fallout 4 da de kom, så jeg skal ikke si noe.