Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 744
Anonym bruker
"Taktløs Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og en kompis planlegger det som blir hver av oss sin 2. trip. Ut ifra hans beskrivelse av trippen hans (som begynner å bli en stund siden nå) prøvde han ikke så kraftige saker. Jeg opplevde mine saker (som vi kommer til å bruke) som ganske kraftig (ca. 150ug, ganske sikkert estimat).

Da jeg prøvde det gjorde jeg det alene, noe jeg ikke likte så godt. Jeg gleder meg derfor til å prøve det med han, men jeg vil gjerne høre noen tips, både til ting vi kan gjøre og ting jeg bør være obs på
Prat med kompisen din om det du spør oss om.
Dere må finne ut hva dere tror dere kommer til å like, dere må finne ut hva dere må være obs på. Det er nok lurt at dere prater nøye igjennom det her sammen før dere gjør det. Flere venner av meg har mistet vennskap fordi det har blitt rart eller kleint under turen.

Kommunikasjon, før under* og etter turen er viktig.

* Det kan sikkert diskuteres hva som er lurt og ikke under en LSD tur.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Prat med kompisen din om det du spør oss om.
Dere må finne ut hva dere tror dere kommer til å like, dere må finne ut hva dere må være obs på. Det er nok lurt at dere prater nøye igjennom det her sammen før dere gjør det. Flere venner av meg har mistet vennskap fordi det har blitt rart eller kleint under turen.

Kommunikasjon, før under* og etter turen er viktig.

* Det kan sikkert diskuteres hva som er lurt og ikke under en LSD tur.
Vis hele sitatet...
Trur det er litt lurt av oss å si noen ting som man burde være obs på.

-Loops, hvordan man kommer seg ut av dem

-Hva man gjør om det begynner å gå til en dårlig trip

-Burde man spise mye før eller ikke.

Er en god del ting man kan være obs på.

Kan si fra mine trips at frukt er det beste man får av mat. (vannmelon )

Til TS, det at du prater nøye med kompisen din er viktig, vær sikker på at du er komfortabel rundt han og at du føler deg trygg der du skal ture. Så igjen, 150ug er ikke en megadose, sjansen for at det går gærli er liten, men sjansen er der. Ha en fin tur
Anonym bruker
"Definert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en halvliter, spill litt GTA, Sett på noe chill musikk, swtich over til noe artig på YouTube. Sitt å snakk litt. Gå en liten tur ute. Sett på noe artig fra yt/noen filmer/en serie. Deretter tar dere noen seroquel å kveller.
Anonym bruker
"Definert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men anbefaler mye heller sopp enn lsd. Euforisk er en god sopptrip, som å sammenligne alkohol å god kola. På den værste lsd trippen har jeg blitt et narvevrak, som så vidt klarer å røyke. Dette på grunn av at lsd er syntetisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men anbefaler mye heller sopp enn lsd. Euforisk er en god sopptrip, som å sammenligne alkohol å god kola. På den værste lsd trippen har jeg blitt et narvevrak, som så vidt klarer å røyke. Dette på grunn av at lsd er syntetisk.
Vis hele sitatet...
Hørres mer ut som du tok for mye. Man blir ikke "nervevrak" av lave doser med LSD (120-150ug). Og det faktum at det er syntetisk har ihvertfall ingenting med saken å gjøre.
Anonym bruker
"Definert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å nei, sånn når en argumenterer for at sopp både er diggere å tryggere, så har ikke det faktum av at dopselgere driver å blander noe i en potensiell skitten kjelleren med formålet om å tjene mest mulig penger, mest sannsynlig uten særlig kunnskaper engang. Nei, får bare legge meg paddeflat der, du virker jo som en veldig erfaren døde innenfor dette teamet
Anonym bruker
"Definert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Autocorrect, får ikke rettet opp skrivefeilene. Burde ikke være problemer å forstå det, om du kan norsk da
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta en halvliter, spill litt GTA, Sett på noe chill musikk, swtich over til noe artig på YouTube. Sitt å snakk litt. Gå en liten tur ute. Sett på noe artig fra yt/noen filmer/en serie. Deretter tar dere noen seroquel å kveller.
Vis hele sitatet...
Jeg vil påpeke at en halvliter/alkohol vil dempe mye av effektene som gjør en trip til en trip. Spill med vold og drap er vel heller ikke egnet til psykedelika.

Å komme seg ut i naturen er nok det beste, såfremt det går fint å komme seg inn igjen. Kanskje greit å ta med en turguide?
Utover det er frukt lg farger fint, det går aldri etter planen uansett
Anonym bruker
"Definert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er feil. En halvliter vil ikke redusere mye av effekten, det den derimot gjør er overgangen fra edru til trippy mye mer behagelig. Har ikke merket noe redusering av effekt på kum 1 halvliter.

Aldri tatt LSD før du, virker det som. Lsd kicker ikke inne på samme måte som å injisere heroin, utfra det, du skriver virker det sånn. Tar faktisk 30-45 min før de første effektene forandrer kroppen.

Derfor kan man fint drikke en halvliter og game GTA den første lille timen.

Artig å være ute i naturen i 10 timer i strekk??? Tror ikke det gitt. Kom med noen ordentlig anbefalinger istedenfor å copywrite noe shit du har funnet på Google da