Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 930
God Dag,

Har en jailbreaket Iphone som er kjøpt i 2009.
Problemet er at når jeg starter opp en app, tar det litt tid, og den går tilbake til hjemmemenyen (?).

"If you are having trouble with an iPhone application downloaded from the App Store where it opens up and immediately exits (crashes) every time you try to launch it"

Håper på tilbakemeldinger
gjenopprett iPhone i itunes? Prøvd det`? Det fiksa mine problemer.
Hvis du bruker JB programmer som kjører i bakgrunnen, så kan det være at det ikke er nok minne til å kjøre appene.

JB gjør også 3G'en _mye_ tregere. Anbefaler å oppdatere, så skal alle problemene med crashing være løst MEN, du mister Jailbreaken.

Prøv også å slå av og på mobilen.
Sitat av Haunter Vis innlegg
"If you are having trouble with an iPhone application downloaded from the App Store where it opens up and immediately exits (crashes) every time you try to launch it"
Vis hele sitatet...
Ja?... Stod det ikke noe mer der du leste dette?
Alle guides og tips er testet. Googlet som en gærnig etter dette.
Så du har prøvd å gjenopprette den?
Ja, det har jeg gjort opptil flere ganger.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Slett den helt da å koble til å gjenopprett i iTunes.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Slett den helt da å koble til å gjenopprett i iTunes.
Vis hele sitatet...
Det er allerede prøvd
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Hmm, da vet jeg ikke noe annet en å snakke med Apple kundeservice.
Kanskje de kan hjelpe deg.
Prøv å holde sleep og home button samtidig, helt til den skrur seg av. Trykk på sleep knappen. Etter det vil det ta lang tid før den skrur seg på igjen.
Sist endret av onClipEvent; 7. januar 2011 kl. 22:24.
Husker jeg hadde en jailbreak for en stund siden som var så ille at jeg til slutt måtte fjerne den. Måtte skru telefonen min av og på for å kunne sette på alarmen, sette på lydløs og i det hele tatt lade telefonen.
Det samme problemet oppstår også når mobilen ikke er jailbreaket. Altså, helt fersk.

Prøv å holde sleep og home button samtidig, helt til den skrur seg av. Trykk på sleep knappen. Etter det vil det ta lang tid før den skrur seg på igjen.
Vis hele sitatet...
Det hjelper dessverre heller ikke. Muligens jeg tar meg en tur innom der jeg kjøpe den.
Sist endret av Haunter; 7. januar 2011 kl. 23:22.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Brukt firmware 3.1.3 i stedet for noe nyere. Går sikkert raskere.