Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3222
Hei trenger hjelp med ipod touchen min...

har lastet ned spotify via appstore, men får ikke spottify inn på ipoden
noen som veit kossen eg kan få den innpå??
Kjøpe spotify premium.
Trådstarter
17 1
har gjort det men funker fortsatt ikke
Sist endret av drillo82; 2. juli 2010 kl. 03:36.
Skriv inlogginsinformasjonen på spotify?

Fra spøk til revolver: Last ned via appstore _på_ ipod'en så kommer ikonet opp på homescreen'et ditt, ifra der logger du inn.
Trådstarter
17 1
har prøvd å finne spotify på appstore på ipoden, men finner ingenting
Appstore -> søk/search -> spotify -> installer/install. Hvis dette ikke funker så må du nesten sjekke at wifi'en eller 3G nettet funker.
Trådstarter
17 1
finner ikke appstore på touchen, men har en gammel version så trur eg må sette den tilbake til fabrikkinnstillingene og så oppdatere den... kansje det funker då ?
Sitat av drillo82 Vis innlegg
finner ikke appstore på touchen, men har en gammel version så trur eg må sette den tilbake til fabrikkinnstillingene og så oppdatere den... kansje det funker då ?
Vis hele sitatet...
Oppgrader til nyeste firmware ( 4.0 ) fra iTunes, og sjekk igjen.
Spotify har garantert et minstekrav til hvilket OS den kjører på.
Har du valgt riktig land på iPoden din? Spotify er ikke lansert i alle land enda...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Funka uten problem her igår, kjøpte spotify Premium, lasta ned Spotify på Itunes, updata og poff det funka ?

Kom en updata på det igår
Hva med å jailbreake, laste ned GrooveShark, få tak i gsutil (GrooveShark Utility) så slipper du å kjøpe premium?
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Hva med å jailbreake, laste ned GrooveShark, få tak i gsutil (GrooveShark Utility) så slipper du å kjøpe premium?
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det? Hva er GrooveShark? Kan jeg installere GrooveShark, og så kjøre Spotify uten Premium account?
Sist endret av i7cpuftw; 10. august 2010 kl. 19:01.
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Hva mener du med det? Hva er GrooveShark? Kan jeg installere GrooveShark, og så kjøre Spotify uten Premium account?
Vis hele sitatet...
Uhm, nei... GrooveShark ligner på Spotify, men min mening er at det er bedre. Lag en bruker via PC'n på GrooveShark.com, søk etter grooveshark. Du vil få en 50-sanger trial på to uker. Det er her gsutil kommer inn. Den finner du ved å søke på xsellize.com . Jeg har dessverre problemer med å koble meg til dit så kan ikke linke

Du trenger også en MobileTerminal!
Hvis du har iOS4 har xSellize en Beta for den, legg til "http://cydia.xsellize.com/"
Og søk etter terminal eller bla gjennom kategoriene (Starter alltid på X).

Så bruker du å plassere gsutil i /usr/bin/ og kjører terminalen, skriv deretter gsutil for mer info...

Sorry for rotete post men har ikke våknet ordentlig ennå