Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 834
Morn. På skolen har vi en automat med kakao, etc.

Jeg er lei av å betale 10 spenn vær deg i snart 3 År. noen som vet noen kombinasjoner, sånn som med Cocka-Cola Maskinene. Jeg vil altså hacke maskinen og evt få gratis drikke!

Den ser slik ut:

http://www.n-a.cz/pictures/jede800_big.gif

Det er kanskje 15 forskjelige valg på denne maskinen.

Den veksler ikke.

Den har god drikke, derfor vil jeg hacke den
Sist endret av mozezia; 2. mars 2007 kl. 11:40.
slik jeg har tolket cola maskiner er det forskjellige kobinasjoner fra maskin til maskin. Det er vel bare å prøve seg fram, notere ned konbinasjoner og finne ut av det. Krever selvfølgelig en hel del tålmodighet
Er det ikke en sånn automat som det ble skrevet en guide til å 'hacke' tidligere ved at man tok av et lokk ved siden av nøkkelhullet, og fingeren bak, og trykket på en knapp nær baksiden av nøkkelhullet?

Edit: Sorry, er visst ikke det nei.
Om denne går under datasikkerhet er jeg også i tvil om.
Sist endret av TanteSpiker; 2. mars 2007 kl. 21:10.
Det er jo en datamaskin
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vel, det er bare å bruteforce den

Først trykker du knapp en.. Så knapp to... ...så knapp ti, så knapp en etterfulgt av en. Så knapp en etterfulgt av to... ...Og til slutt (Like 100 år senere) knapp ti 20 ganger på rad. Da går det opp for deg at maskinen ikke har noen hemmelig get free stuff kode.

Kos deg!
vel jeg prøvde og søke på google osv men fant ikke noe du må nok prøve deg fram