Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2076
Har akkurat tatt 150mg elvanse vil jeg få en god rus?
Ta først, spør etterpå.. Du vil mest sannsynlig bli overtent og kan få det litt kjipt. Spessielt dersom du ikke har toleranse eller ADHD.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Det er nok ikke så ille som "Livsnyter" skal ha det til. Ja du vil nok få en god rus! han kan feks ha tatt 3x 50mg tabletter eller 2x70mg så jeg tror bare det er en god rus i vente..
R.i.p 23.04.2021
Som livsnyter skriver... whaat? Du propper i deg først og så spør her? Jaja orker ingen moralpreking. Kos deg!
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Han spør jo ikke om det er farlig da. Han spør om han vil få en god rus.. ser ikke hvorfor du skulle gitt en moralpreken @Tarm
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Absurd Vis innlegg
Han spør jo ikke om det er farlig da. Han spør om han vil få en god rus.. ser ikke hvorfor du skulle gitt en moralpreken @Tarm
Vis hele sitatet...
Synes bare han kunne spurt før han spiste dem , thats it.
Er ganske god form nå så det gikk fint, veier 92kg og det skal være en helt grei dose for meg. Trenger ikke noe moralpreken lurte bare på ossen rusen var.

Sitat av Absurd Vis innlegg
Det er nok ikke så ille som "Livsnyter" skal ha det til. Ja du vil nok få en god rus! han kan feks ha tatt 3x 50mg tabletter eller 2x70mg så jeg tror bare det er en god rus i vente..
Vis hele sitatet...
Takk for svar!

Sitat av Absurd Vis innlegg
Det er nok ikke så ille som "Livsnyter" skal ha det til. Ja du vil nok få en god rus! han kan feks ha tatt 3x 50mg tabletter eller 2x70mg så jeg tror bare det er en god rus i vente..
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Sist endret av Nixontrippy; 23. august 2019 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
noen takler stims dårlig og får lett noia, hjertebank, blir varme, kvalme, spyr osv. Så lenge du takler stims generelt bra gir det nok en god rus. Er ikke særlig mye vits å ta mer enn 70mg, høyere doser enn dette gjør bare at effekten varer lengre siden virkestoffet liksdeksamf er bundet til en aminosyre som gjør at kroppen ikke kan fordøye mer enn ca 70mg derfor gir høyere dosere lengre varighet ikke særlig mye ekstra effekt. For å oppnå en sterkere effekt burde du heller ta L-theanine som forsterker effekten, minsker sjansen for å få noia og hjertebank, protein shaker gir også litt ekstra effekt
Sitat av Absurd Vis innlegg
Det er nok ikke så ille som "Livsnyter" skal ha det til. Ja du vil nok få en god rus! han kan feks ha tatt 3x 50mg tabletter eller 2x70mg så jeg tror bare det er en god rus i vente..
Vis hele sitatet...
Sitat av Meksmax Vis innlegg
noen takler stims dårlig og får lett noia, hjertebank, blir varme, kvalme, spyr osv. Så lenge du takler stims generelt bra gir det nok en god rus. Er ikke særlig mye vits å ta mer enn 70mg, høyere doser enn dette gjør bare at effekten varer lengre siden virkestoffet liksdeksamf er bundet til en aminosyre som gjør at kroppen ikke kan fordøye mer enn ca 70mg derfor gir høyere dosere lengre varighet ikke særlig mye ekstra effekt. For å oppnå en sterkere effekt burde du heller ta L-theanine som forsterker effekten, minsker sjansen for å få noia og hjertebank, protein shaker gir også litt ekstra effekt
Vis hele sitatet...
Ikke noe noia eller hjertebank her ivertfall en god liten euforisk varme og føler meg veldig våken og konsentrert bare.
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Har akkurat tatt 150mg elvanse vil jeg få en god rus?
Vis hele sitatet...
2 timer siden.
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Noen som kan forklare meg hvordan oxycontin føles, tenker å ta 30mg ikveld har ingen toleranse.
Vis hele sitatet...
1 dag siden.
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Hei har et par elvanse og et par oxycontin, hva skjer vis jeg tar elvanse og oxy samtidig og om noen evt vet noe om dosering?
Vis hele sitatet...
1 dag siden.
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Så, skal kjøpe meg et glass med xanor, er det noe spessielt jeg burde se etter om de er ekte eller pressa?
Vis hele sitatet...
4 dager siden.
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Sitter her med et par rivo og et par valium, noen som har blandet disse to før? og noen tips på dosering for å få en chill rus?
Vis hele sitatet...
6 dager siden.
Sitat av Nixontrippy;3526615Så
Så, sitter her med 1 gram mdma. Vil prøve å skyte det noen som har gjort det før? hvor mye skal eg evt skyte og skal jeg koke det opp eller bare blande med vann og trekke det opp?
Vis hele sitatet...
1 uke siden
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Sitter her med 5 2mg xanor.

Hva skjer vis jeg tar alle 5?
Og er det farlig og blande med et par linjer pepper?
Vis hele sitatet...
1 uke siden.
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Ser definitivt hvorfor det er så avhengighetskapende. Kommer nok til å gjøre det igjen men skal holde det kontrollert så skal vente litt.
Vis hele sitatet...
Famous last words.

Dette er hva TS har drevet med den siste uken, for å være helt ærlig så tror jeg TS leker med ilden og at vi har en junkie in the making.
Sist endret av Kjelldriver; 23. august 2019 kl. 21:24.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
2 timer siden.

1 dag siden.

1 dag siden.

4 dager siden.

6 dager siden.

1 uke siden

1 uke siden.

Famous last words.

Dette er hva TS har drevet med den siste uken, for å være helt ærlig så tror jeg TS leker med ilden og at vi har en junkie in the making.
Vis hele sitatet...

Hva jeg bruker av rus er vel ikke ditt problem vel.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Hva jeg bruker av rus er vel ikke ditt problem vel.
Vis hele sitatet...
Det var da svært så eplekjekk man ble da.. han mener vel bare at du muligens brygger på et problem.
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Hva jeg bruker av rus er vel ikke ditt problem vel.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke.

Men ta det rolig, om du har en generell interesse for rus så har du hele livet ditt på å utforske i rolig tempo.
Sist endret av Kjelldriver; 23. august 2019 kl. 23:01.
Elvanse er grei rus på men prøv å vær litt forsiktig, opplevde ofte ett veldig ubehagelig "crash" i forhold til andre stimulanter.
Så, var det en grei rus?
Uten toleranse, så synes jeg at selv 70mg kan bli litt mye. Men har litt toleranse om dagen og føler ikke at 150mg Elvanse er noe ekstreme saker. Fikk inntrykket av at du ikke hadde noe toleranse så er spent på å høre hva du synes.
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Så, var det en grei rus?
Uten toleranse, så synes jeg at selv 70mg kan bli litt mye. Men har litt toleranse om dagen og føler ikke at 150mg Elvanse er noe ekstreme saker. Fikk inntrykket av at du ikke hadde noe toleranse så er spent på å høre hva du synes.
Vis hele sitatet...
150mg var helt perfekt for meg, har ikke toleranse. Vært våken hele natten siden igår. tenker å ta 150mg ikveld også.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Hva jeg bruker av rus er vel ikke ditt problem vel.
Vis hele sitatet...
Indirekte blir det jo alle sitt problem, hvertfall når man betaler skatt som går til blandet annet helsevesenet. For den smørbrød lista minner om selvdestruktiv oppførsel, og det skal man ta på alvor. Nå skal det sies at jeg er helt for at alle skal få gratis hjelp og støtte da det er et underliggende problem som starter sånn bruk. Sier ikke at dette gjelder deg spesifikt, bare en kommentar på at rusbruk av helseskadelig inntak ikke er andre sitt problem.