Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3075
Jeg har et problem. Jeg har Zyxel P8702 fra telenor og skal koble til en Jensen Koobrick router. Jeg er ikke veldig flink på dette, men har forstått følgende:

Man må sette Zyxel modem/ruteren i "bridge" mode. Så kople en nettverks kabel fra port 1 på den og i den ny ruterens WAN inngang.

Dette har jeg gjort, men jeg får ikke noe nett fra den nye ruteren.

What to do?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Amble90 Vis innlegg
Jeg har et problem. Jeg har Zyxel P8702 fra telenor og skal koble til en Jensen Koobrick router. Jeg er ikke veldig flink på dette, men har forstått følgende:

Man må sette Zyxel modem/ruteren i "bridge" mode. Så kople en nettverks kabel fra port 1 på den og i den ny ruterens WAN inngang.

Dette har jeg gjort, men jeg får ikke noe nett fra den nye ruteren.

What to do?
Vis hele sitatet...
Hvilken instillinger står den nye routeren på ? Hvilken nettkobling har du inn på Zyxelen ? er det ADSL VDSL eller Ethernet ?
▼ ... flere år senere ... ▼
For de som m[tte ville bruke P8702N som switch, altsa KUN som switch, uten WLAN,
sa har jeg gjort et fors;k p[ a modifisere filesystem.tgz , fjernet noe telenorcrap, og laget
ny image til flashing i CFE
https://drive.google.com/file/d/17tR...ew?usp=sharing

obs IGMP snooping funker ikke (enda)på den over
Sist endret av ytrghfr; 4. april 2020 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.