Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2213
Som tittelen beskriver så får jeg ikke signal fra PC til skjerm. Ser også at mus og tastatur heller ikke får signal. Prøvde å plugge dem i TV'n og da fikk jeg signal. Har prøvd det meste trur jeg av feilsøking. Ta ut RAM osv osv. Skiftet også Cmos batteriet uten hell. Noen datakyndige her som vet va problemet kan være? Alt av lys inne i PC ser ut til å være normalt, lyser på motherboardet og skjermkortet. Ser at viftene på skjermkortet snurrer når jeg skrur på PC'n, men stopper med en gang. Leste at dem starter igjen når skjermkortet når en temp. Er et GTX 1070 kort. Motherboardet har navn ASUS Strix Z270F GAMING. Kan det være motherboarden som har tatt kveld? 🤔
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har du prøvd feilsøkingsguiden til produsenten?
Hva slags kabel brukte du for å koble til TV'n og hva slags kabel bruker du mellom PC og PC-skjerm?
Har du forsøkt med en annen kabel, har du forsøkt å koble noe annet til PC-skjermen for å utelukke at det er noe kalt med PC-skjermen?
Trådstarter
3 0
Brukte HDMI kabel på begge.Skjermen er ikke noe problem med

Ikke sett på guiden. Takk for tips, skal se på dette nå ��
Sist endret av 1993_NOR; 1. april 2020 kl. 23:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.