Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1415
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg innta quetiapin ikveld og ta knips imorgen kl 12 uten at quetiapinen ødelegger?
Takker for svar.
"Quetiapine is believed to work by blocking a number of receptors including serotonin and dopamine."

Ser ikke sånn ut kompis.
Spørs litt på dosering av kvetapinen. I lavere doser fungerer kvetapin primært som antihistamin.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er oppe i 200-300mg, spørs litt på kveldsformen...
Får heller bare drikke meg full på øl ikveld å sove på det, fordi jeg sover nada om jeg ikke har tatt quetiapin/alkohol... Trist, men sånn er det.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg tror virkningen vil bli sterkt redusert, både pga dosen, og pga halveringstiden.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Går på dette fast. Om jeg ikke tar ikveld, får jeg full funk imorgen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går på dette fast. Om jeg ikke tar ikveld, får jeg full funk imorgen?
Vis hele sitatet...
Jeg droppa å ta Seroquel dagen før jeg skulle ta knips. Vil ikke si jeg fikk full funk, men det funka. Dog er jeg rimelig innspist på mdma, hehe.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Utifra det jeg leser om halveringstid, gitt en mengde på 300 mg, så tenker jeg nesten 2 dager for at seroquel skal være nær helt ute av systemet. 12t = 150, 24t=75, 36t = 37,5 48t= 18,5 (cirka)

Halveringstid varierer fra person til person, jeg brukte det mest konservative estimatet herfra:
https://www.felleskatalogen.no/medis...azeneca-563858
Sist endret av meaculpaUIO; 12. februar 2020 kl. 19:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har jo tatt en del MDMA tidligere, selvom jeg har tatt quetiapin dagen før... Har jo gått på dette fast nå i 4-5 år, og har fått jævlig bra funk... Men setter pris på alle svar. Blir nok "søvn" med 6-7 våkenheter gjennom natten. Men kan jo glede meg til at det blir litt moro imorgen
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har jo tatt en del MDMA tidligere, selvom jeg har tatt quetiapin dagen før... Har jo gått på dette fast nå i 4-5 år, og har fått jævlig bra funk... Men setter pris på alle svar. Blir nok "søvn" med 6-7 våkenheter gjennom natten. Men kan jo glede meg til at det blir litt moro imorgen
Vis hele sitatet...

Beklager at jeg spør selv om jeg har fått funk før, men da har jeg gjerne tatt det senere på kvelden rundt i 21-22 tiden... Kan ikke gjøre det nå da jeg skal på jobb på fredag, hehe...
Jeg tok en blå supermann i forgårs med fast 150mg quetiapin depot til natten, funket den knipsen altså. Ventet jo med quetiapinen tiletter knipsen da.

s
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan trygt si at det funket meget bra.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan trygt si at det funket meget bra.
Vis hele sitatet...
Hvor mye MDMA tok du? Vil tro at hvis man kompenserer for Quetiapin med en større dose, så vil man få tilnærmet normal funk. Anbefales det? Nope.
Fint du hadde bra funk, men det betyr nødvendigvis ikke at det er trygt
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ånei sorry jeg ordla meg feil. Tok ikke det inatt, tenkte det ville fucke seg.