Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5234
Uvaksinert 👍
På utkikk etter en liten DAB som kan brukes på bad og som slår seg på når lyset slås på, ikke at man må bort å trykke på den. Noen tips?
koble hvilken som helst radio til stikken i speilet. Denne går oftest på samme brudd som lyset

pass på lang kabel vann+strøm er ikke bra
Sist endret av Bluesky_; 18. august 2019 kl. 23:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uvaksinert 👍
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
koble hvilken som helst radio til stikken i speilet. Denne går oftest på samme brudd som lyset
Vis hele sitatet...
okey, men ingen dab radio jeg her testet eller sett så langt kan slås på ved å få strøm. En god gammeldags fm radio kan jo stilles inn på en kanal også når den får strøm så starter den på den kanalen. Men med DAB radioer så ser det litt mer problematisk ut??
Jeg hadde samme problem for noen år siden! Det jeg fant ut var at man må finne en radio med en fysisk av/på bryter (sånn som klikker). Jeg har denne, men ser at den ikke lenger er til salgs...