Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1412
Hovedopptaket for høyere utdanning gjennom Samordna opptak er klart i dag, én dag før tiden.
Derfor er mitt spørsmål:

Åpner restetorget i morgen eller på fredag, og evt hvilket klokkeslett?

(eller: Er det mest hensiktsmessig å skulke jobb i morgen eller på fredag for å telefonbombardere høgskoler og universiteter?)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det opnar 20. Juli ifølge den eposten og SMSen eg fekk av SO. Og sidan plassane forsvinn fortløpande er det først-til-mølla som gjeld.
▼ ... flere år senere ... ▼
smurfen sjøl
43 2
Kan jeg få spørre noen freakere her et spørsmål jeg trenger nå:

Jeg har selv lyst til å legge inn noen studier fra Restetorget men lurer på følgende;

--Må du *forhåndsregistrere* deg på Restetorget før klokka 0900 20juli hvis du skal plotte inn studieønsker, eller ikke??

--I så fall, hvis du har standard nettsøknad fra før, men ønsket ikke studiene fra den som du fikk etter endt opptak, skal du da gå "gjennom nettsøknaden" for å komme til Restetorget og søke plasser??


(.....)Dette fordi det står dårlig forklart på siden til Restetorget, og det er samtidig ingen link til forhåndsregistrering, så hva bør jeg gjøre da hvis jeg skal søke i morgen tidlig??
Tips: sjekk ut den aktuelle høgskolens/universitetets hjemmeside.
Hvertfall der jeg går var det mulig å søke restplasser lokalt allerede forrige måned.