Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2689
Har nettopp kjøpt ett gram meskalin og ett gram mdma :3

Har lest litt av det som er å lese av trip rapporter på "Love flipping" men ikke nok til å bestemme meg til å ta det hver for seg eller med hverandre. Skal gjøre det med min forlovede. Vi elsker psykedeliske stoffer og nyter hverandre svært godt. Derfor vil vi gjerne prøve mescline etter som det har alle de psykedeliske sidene samt økt sexlyst og der kommer også mdma inn, hehe.
Noen som har erfaring med mescaline? Er det verdt det å prøve eller blir det bortkastet? Jeg vil ta det å bli stimulert psykisk og psykisk til et nytt personlig nivå. Men er ikke hver dag jeg kommer over mescaline og ikke villig til å ødelegge trippen på grunnlag av det
Hei :3
MDMA vil gjøre det SINNSYKT vanskelig for deg å få ereksjon.....
Den påstanden tror jeg er veldig individuell. Jeg har ingen problemer med ereksjon på mdma.

Jeg vil anta at "MissBaked" uansett har vanskeligheter med å få ereksjon. "LOL"
Sist endret av wackwrack; 11. februar 2014 kl. 23:26.
Plot twist: Jeg har ingen penis.

Jeg er innforstått med at dette kan skje typen min men personlig syntes jeg ikke all seksuell aktivitet er basert på penetrering. Om han kan få stå er uansett urelevant i henhold til mange seksuelle aktiviteter som ikke krever kjønns kontakt fra begge parter Jeg er rett og slett interessert i om disse substansene booster hverandre eller om den ene vil overkjøre den andre

Sitat av MissBaked Vis innlegg
Har nettopp kjøpt ett gram meskalin og ett gram mdma :3

jeg vil ta det å bli stimulert psykisk og psykisk til et nytt personlig nivå. Men er ikke hver dag jeg kommer over mescaline og ikke villig til å ødelegge trippen på grunnlag av det
Vis hele sitatet...
fysisk** ikke psykisk to ganger .. haha
Kan se for meg det kan bli litt ubehagelig når mdma`en slutter og virke. Da man ofte får en nedtur og da er det ikke akuratt så kult å trippe tror jeg.
Hmm. Tenkte jeg ikke over. Selv syntes jeg ikke nedturen til mdma er svæært behagelig. Er absolutt noe å ta i betraktning.
Jeg synes da at jeg har lest mange rapporter på forumet om at rus på meskalin virkelig er dritt. Har du erfaring med det?
Nei, jeg har aldri prøvd det. Bare lest om det. Så bare bestemte jeg meg for å kjøpe det på SR
Hmm, dritt? Ikke tilbake meldingene jeg håpte på å oppdage etterhvert :P
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Jeg synes da at jeg har lest mange rapporter på forumet om at rus på meskalin virkelig er dritt. Har du erfaring med det?
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke blander med noe annet nå? Skjønner virkelig ikke hva som skal være dårlig med meskalinrusen, kanskje kvalmen du tenker på som mange opplever.

Enig med A-tillah. Ville nok tatt MDMA rundt 4-5 timer etter inntak av meskalin for å unngå dette.
Hvorfor skulle det være så mye værre enn "candy flipping" eller Hippie flipping"?
Har aldri testet meskalin før, men om man gjør som på de andre typene flipping å tar MDMA et par/noen timer ut i turen så skulle man jo tro at det funka.
Da slipper man hvertfall å eventuelt slite med en nedtur på Emma mens man fremdeles tripper på Meskalin.
Kjellfresh, selv tror jeg ikke det er "værre" enn andre former for flipping. Casen er at jeg kommer ikke over meskalin hver dag og vil rett og slett ikke ødelegge rusen med kombinering av andre. Har gledet meg lenge til å prøve det

Vil aboslutt ta nedturen på mdma i betraktning.
takk for alle innspill!
Med mindre meskalinen er kjøpt fra en sikker kilde på nett ville jeg vært skeptisk. Meskalin er VELDIG sjeldent i Norge og om det skulle være tilgjengelig vil det være veldig dyrt. Bruk gjerne test kit for å forsikre deg om at faktisk har meskalin og ikke et annet lignende syntetisk derivat.

Ellers så vil jeg tro at MDMA'en muligens blir litt overflødig. Mindre doser meskalin alene beskrives som å være ganske empatiske og euforiske på egenhånd og mange trekker sammenligninger til MDMA.

Om jeg skulle blandet dem ville jeg tatt meskalinen tidlig på dagen og eventuelt fyllt på med MDMA etter 4-8 timer for å få forsterke rusen mot slutten å passe på at du kommer ned fra begge stoffene noenlunde samtidig.

Jeg har aldri blandet meskalin og MDMA, men har erfaring med LSD og MDMA som er en fantastisk opplevelse.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg kjøpte det på Silkroad. En trusth worthy Vendor der. Jeg ble VELDIG positivt overrasket og har nå fått tak på meskalin frø . Jeg fikk alle de samme opplevelsene som på andre psykedeliske stoffer men igjen så var den som ingen substanser jeg har prøvd før eller siden. Ingen mdma på toppen men jeg hadde en fantastisk tur
Litt off topic, men hvorfor tok det over et år før du oppdaterte tråden?
Klem fra Betty
Sitat av MissBaked Vis innlegg
Jeg kjøpte det på Silkroad. En trusth worthy Vendor der. Jeg ble VELDIG positivt overrasket og har nå fått tak på meskalin frø . Jeg fikk alle de samme opplevelsene som på andre psykedeliske stoffer men igjen så var den som ingen substanser jeg har prøvd før eller siden. Ingen mdma på toppen men jeg hadde en fantastisk tur
Vis hele sitatet...
Meskalin frø?? Mener du frø fra peyote eller san pedro(meskalinholdigekaktuser)? Så vidt jeg vet inneholder ikke frøene noe meskalin. Meskalin er etter min erfaring et beige/off-white pulver med ekstremt bitter smak.