Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 923
halla! skal til syden neste uke og da er det et selfølge å kjøpe litt frukttobakk (shisha) fordi det er veldig mye billigere enn i norge. jeg lurer hvertfall på om det er noen grense på hvor mye frukttobakk man kan ha med hjem igjen? kompisen min hadde med litt over 1 kg uten at han ble stoppet. noen som har peiling på dette. eventuelt lure måter å skjule frukttobakken? kanskje helle ut innholdet i en stor teeske slik at det ser ut som te... takker for alle svar!
Det er ikke lov å importere shisha til norge. Søk på forumet og les i den store vannpipe tråden.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
kompisen min hadde med litt over 1 kg uten at han ble stoppet
Vis hele sitatet...
Vel du kan tydeligvis ha med deg over en kilo.
Sitat av cubensis Vis innlegg
halla! skal til syden neste uke og da er det et selfølge å kjøpe litt frukttobakk (shisha) fordi det er veldig mye billigere enn i norge. jeg lurer hvertfall på om det er noen grense på hvor mye frukttobakk man kan ha med hjem igjen? kompisen min hadde med litt over 1 kg uten at han ble stoppet. noen som har peiling på dette. eventuelt lure måter å skjule frukttobakken? kanskje helle ut innholdet i en stor teeske slik at det ser ut som te... takker for alle svar!
Vis hele sitatet...
250 gram. Som er regelen generelt for løs tobakk.

Det er ulovlig å innføre vannpipetobakk til Norge i butikk, pga. det må importeres via noen som kan legge på norske klistremerker. (Kan hende de er blir litt strengere...)

Men uansett, holder du deg innenfor 250 gram som er generelt for tobakk gjelder det som greit for eget bruk. Men da blir det istedenfor snus eller røyk.
Det er ikke lovelig å importere 0,1g shisha eller 1kg.
http://www.helsedirektoratet.no/Om/n...ipetobakk.aspx