Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2107
Hey, i natt slapp jeg EPen min Velvet Dream som jeg har brukt litt over et år på å lage. Låtene utgjør en konsept-EP, hvor målet er å tolke drømmer gjennom musikk. Det har mildt sagt vært en utfordrende oppgave, men jeg er veldig fornøyd med utfallet!

Kom gjerne med tilbakemelding!

https://open.spotify.com/album/2u1Kl...SNCMpg_6PUWaPQ
Har du en Soundcloud-link?
Kjempebra arbeid, nok en gang! Spesielt likte jeg Light, Velvet Dream og Come To Me veldig godt. Ser frem til en kveld hvor Light blir slått på anlegget under en rulletur for å si det slik Stå på!
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Ser frem til en kveld hvor Light blir slått på anlegget under en rulletur for å si det slik Stå på!
Vis hele sitatet...

Takk! Og fortell om opplevelsen når den dag kommer, alltid gøy å høre. EP'n er egentlig skapt for det formålet, men prøver å være litt reservert rundt sånne temaer
Veldig bra, har nylig lagt til noen av dine forrige låter på en trippeliste, men har ikke rukket å ta dypdykket enda
Light var min kopp med te just nu..Knall EP,tommel opp!
Takk til dere begge!

Sitat av Mandodiao Vis innlegg
har nylig lagt til noen av dine forrige låter på en trippeliste, men har ikke rukket å ta dypdykket enda
Vis hele sitatet...
Fett å høre! Ønsker deg et trivelig dypdykk når den dag kommer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lov å bumpe? Skulle gjerne hørt hva folk synes