Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1383
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei:-)
i helgen skal jeg og noen kompiser ta knips/ecstasy. Det har gått tre uker siden sist, men det jeg lurer på er om eg kommer til og få full effekt når jeg tar det i helgen? tidligere jeg har tatt mdma har eg tatt veldig ofte og veldig masse. de siste 3 mnd har eg tatt over 30 tabletter og gått gjennom ett gram mdma. så jeg er veldig engstlig for at jeg ikke får effekt ikveld. som sagt, er gått tre uker siden siste dose
Du kommer nok absolutt ikke til og få noe "effekt, Kankjse litt bare
Anonym bruker
"Forbauset Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde definitivt vurdere en laaaang pause istedenfor å ta det denne helga! Tenk på helsen din litt da og stakkars hodet ditt... Du skal trossalt leve noen år til er jeg rimelig sikker på.

Du må da begynne å merke at livet føles jævli kjipt og deprimerende grunnet massiv serotonin mangel?

Anbefaler på det sterkeste å ta deg en lang pause.

Og til svar på tråden: nei, du vil få minimal effekt og ettereffektene blir nok bare større og større.
Anonym bruker
"Arbeidende Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring r at du får effekt. Men fortsetter du slik kommer du sannsynligvis til å kjenner mer meth rus enn molly rus, med større nedturer
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk ska du ha!
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil få ok effekt etter 3 uker. Etter å ha lest posten din vil jeg si du misbruker MDMA. MDMA er noe du absolutt ikke vil misbruke. Hold deg clean de neste 3 månedene.
Du vil få effekt ja. Du kommer til å bli megarusa på mdma og kose deg skikkelig. Hva er det dere over her prater om egentlig? Aldri skjønt meg på folk som snakker høyt om at du ikke vil få noe effekt av mdma om du ikke venter 1-2 mnd osv mellom hver gang. Tullprat.
Sist endret av ezel; 18. januar 2019 kl. 11:07.
Sitat av ezel Vis innlegg
Du vil få effekt ja. Du kommer til å bli megarusa på mdma og kose deg skikkelig. Hva er det dere over her prater om egentlig? Aldri skjønt meg på folk som snakker høyt om at du ikke vil få noe effekt av mdma om du ikke venter 1-2 mnd osv mellom hver gang. Tullprat.
Vis hele sitatet...
Han skriver dette " de siste 3 mnd har eg tatt over 30 tabletter" vis du virkelig tror han blir mega rusa er er du ikke helt god
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Han skriver dette " de siste 3 mnd har eg tatt over 30 tabletter" vis du virkelig tror han blir mega rusa er er du ikke helt god
Vis hele sitatet...
ups, skum leste visst bare igjennom innlegget. TS burde ta seg en real pause fra mdma ja. Når det er sagt, så er det svært vanlig at folk hyler høyt om akkurat det jeg skrev.
Sist endret av ezel; 18. januar 2019 kl. 11:12.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ezel Vis innlegg
ups, skum leste visst bare igjennom innlegget. TS burde ta seg en real pause fra mdma ja. Når det er sagt, så er det svært vanlig at folk hyler høyt om akkurat det jeg skrev.
Vis hele sitatet...
Joda, man får vel omtrent full effekt etter bare 4 uker, og 50% av serotoninnivåene er tilbake allerede etter 1 uke. Men her er det snakk om bruk, og misbruk. Better safe than sorry.

Skal man pushe grensene hver gang, har man et problem, spør du meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joda, man får vel omtrent full effekt etter bare 4 uker, og 50% av serotoninnivåene er tilbake allerede etter 1 uke. Men her er det snakk om bruk, og misbruk. Better safe than sorry.

Skal man pushe grensene hver gang, har man et problem, spør du meg.
Vis hele sitatet...
Stemmer. Som sagt, skum leste igjennom innlegget og fikk ikke med meg at han hadde slukt over 30 x siste mnd. Det anbefaler jeg ikke i det hele tatt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joda, man får vel omtrent full effekt etter bare 4 uker, og 50% av serotoninnivåene er tilbake allerede etter 1 uke. Men her er det snakk om bruk, og misbruk. Better safe than sorry.

Skal man pushe grensene hver gang, har man et problem, spør du meg.
Vis hele sitatet...
Ja, men når du missbruker mdma som TS gjør her kan det gi varige skader på hjernen som kan skade deg for resten av livet. Dette er ikke å anbefale!