Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2353
Her er en sang som jeg lagde om grottedramaet i Thailand sommeren 2018. Jeg tar gledelig imot alle former for tilbakemelding. (Beats av DJ PLENGO)

https://soundcloud.com/ungebanos/gut...-feat-geirlama
Sist endret av Unge Banos; 19. desember 2018 kl. 22:23. Grunn: Glemte å ta med link
Nesten like sick som "Jarslberg hver dag"
det faller liksom litt mellom to stoler synes jeg, det er liksom ikke SÅ morsomt eller Så originalt? det blir på en måte bare litt daft. konseptet er greit da.
Hadde ikke klart å lage noe dårligere om jeg prøvde
får litt yoguttene vibe! Men ville kanskje lært å mikse vokal litt bedre
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
får litt yoguttene vibe! Men ville kanskje lært å mikse vokal litt bedre
Vis hele sitatet...
Ja dette var første gangen jeg mikset en Unge Banos sang selv, vanligvis er det DJ plengo som mikser det, og han er litt matere i stilen naar d gjelder mixing.

Sitat av En deling Vis innlegg
Hadde ikke klart å lage noe dårligere om jeg prøvde
Vis hele sitatet...
Jeg tror muligens du undervurderer/overvurderer litt

Sitat av skinkbud Vis innlegg
det faller liksom litt mellom to stoler synes jeg, det er liksom ikke SÅ morsomt eller Så originalt? det blir på en måte bare litt daft. konseptet er greit da.
Vis hele sitatet...
Tacc for konstruktiv tilbakemelding. Jeg can garantere at musikken fremover bare blir mer og mer original OG/(eller) men både og morsom Stay tuned på soundclouden og spitifyen

Sitat av Fiskesaus Vis innlegg
Nesten like sick som "Jarslberg hver dag"
Vis hele sitatet...
Tusen tacc, setter pris paa ecte fans som deg selv
Sist endret av Unge Banos; 21. desember 2018 kl. 01:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.