Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2002
God kveld folkens!

Titeln sier alt.

Er det noen som vet hva"minus" slang for?
Amfetamin?


Heroin og lignende. Downers
Fysatan, det var sinnsykt snabb resopons!

Heroin og downers, alright,

Takk for hjelpen!
Anonym bruker
"Reflektert Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri hørt at minus er sleng for downers, kun heroin..iallefall i min tid
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har aldri hørt at minus er sleng for downers, kun heroin..iallefall i min tid
Vis hele sitatet...
Kan godt hende du har rett. Vet det er heroin ihvertfall, men har hørt folk bruke uttrykket på ting som oxy f.eks.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trodde folk brukte dette om amf jeg. Er hvertfall folk jeg ikke trodde dreiv med heroin som bruker det begrepet ofte "Må stikke skal hente noe minus" "jaja du vet når du er helt ute på minus og ---" jeg har bare jatta med å sagt jaja jeg for trodde dem har ment amf tbh
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde folk brukte dette om amf jeg. Er hvertfall folk jeg ikke trodde dreiv med heroin som bruker det begrepet ofte "Må stikke skal hente noe minus" "jaja du vet når du er helt ute på minus og ---" jeg har bare jatta med å sagt jaja jeg for trodde dem har ment amf tbh
Vis hele sitatet...
Gir lite mening å kalle stimulanter for minus? Amf og lignende blir kalt pluss og hero o.l minus i mine kretser.
Er også vant med at minus er heroin, opiater og lignende, generelt sett downers.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde folk brukte dette om amf jeg. Er hvertfall folk jeg ikke trodde dreiv med heroin som bruker det begrepet ofte "Må stikke skal hente noe minus" "jaja du vet når du er helt ute på minus og ---" jeg har bare jatta med å sagt jaja jeg for trodde dem har ment amf tbh
Vis hele sitatet...
Går du på gata og spørt om minus så vil du få heroin.
Opp, fart, joggesko og speed er vell det som går igjen for amf.
Sist endret av Kjelldriver; 29. september 2018 kl. 23:30.