Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2428
Har noen Fentanyl 100mcg/time plaster liggende som jeg fikk av en kompis for en stund tilbake..

Jeg lurer på om det er trygt og smelle det på kroppen? Har lyst å bli skikkelig rusa

Tolleranse vis så er den lik 0.. har kun fått i meg litt morfin de siste 2 dagene..
Takk på forhånd
Vær forsiktig!
Hvis du alt har morfin i systemet, mener jeg du gambler høyt hvis du tar Fentanyl i dag.

En annen ting er at hvis ikke du vil ødelegge Livet ditt for alltid, ro ned på bruken av opiater.
Jeg vet om folk som har blitt hekta etter to ukers bruk.
Tok sist Morfin i går.
Bruker opiater sjeldent nettopp fordi det er så jævla deilig.
Ligg unna.
100mcg/t er en enorm dose, og det er slett ikke sikkert du overlever.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av kølleknut Vis innlegg
Tok sist Morfin i går.
Bruker opiater sjeldent nettopp fordi det er så jævla deilig.
Vis hele sitatet...
Stemmer... Man bruker heller ting som er ubehagelig hele tiden

Neida det går nok greit, men er greit å være forsiktig.

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ligg unna.
100mcg/t er en enorm dose, og det er slett ikke sikkert du overlever.
Vis hele sitatet...
Ts har alt toleranse
Sist endret av kmsc; 29. september 2018 kl. 19:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Stemmer... Man bruker heller ting som er ubehagelig hele tiden

Neida det går nok greit, men er greit å være forsiktig.



Ts har alt toleranse
Vis hele sitatet...
Sitat av kølleknut Vis innlegg

Tolleranse vis så er den lik 0.. har kun fått i meg litt morfin de siste 2 dagene..
Vis hele sitatet...
Jaggu.
Ruset blir du, men om du overlever er en annen sak. Ikke vær alene hvis du velger å ta det på deg og vær sikker på at de du er med er villige til å tilkalle ambulanse om ting skulle gå rett vest.
Kan vell bare rive den av om jeg kjenner det blir for mye?
Ikke at jeg har peiling, men det skumle er jo at det muligens vil ta lang tid før du når høyeste konsentrasjon med virkestoff i blodet. Det kan gå fint i et par timer, men effekten vil stige og stige. I værstefall sovner du og blir mer og mer bedøvet der du ligger frem til du slutter å puste. Slike plaster gis ikke med mer enn 12 mikrogram utslipp per time til opiatnaive av helsepersonell.
Har selv testet disse 12 eller 12.5 mcg/t plasterne og jeg ble ikke skuffet over formen.

Hold deg til 12,5, så kan du evt øke litt når toleransen kommer.
Langt bedre enn å sette på et 100mcg å dø.


Bør vel nevne at en kompis av meg tok det du har.
Da var han 22år.
Han overlevde, men lå i koma i noen mnd.

Dette var vel ti år siden, og nå han sitter i rullestol bor på sykehjem.
helt avhengig av andre for å klare seg i hverdagen.

Ligg unna!
Sist endret av SkammeligNykter; 29. september 2018 kl. 19:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg klippa det i 2 og har på et halvt nå
Ta av plasteret, å gjør litt matte, utifra postene som har kommet!!!
har researcha en god del og halve bør funke bra
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde være ganske varsom med de greiene der

Mener ikke å være stygg mot deg, men de er ganske lett å overdose på
Ohshit-fuckmydonkey !
Kunne ikke researche litt bedre før du smalt på ol-vinneren av alle opiater rett på kroppen nei ?

Neidah...

Det kommer til å funke veldig bra, og når det funker veldig bra - så er det for sent.

Alt for sent.

Men ok, nå skal jeg spare meg for å kaste meg på bøtteballetten her

Når det først funker, så har du fåt4 i deg så mye at det kommer ikke til å bli mindre.
Jeg sparer meg for å komme med annbefalinger her, nettoop fordi jeg vil ikke annbefale noen å pakke i seg opiater.
Derimot kan jeg fortelle hva*jeg* gjorde når jeg skulle prøve meg ut på fentanyl.

Jeg researcha inntaksmåter, og kom frem til at transdermalt (plaster) er den greieste måten å få det i seg.

Men, siden jeg er rusavhengig så det synger etter så hadde jeg seff ikke tid til det
Så jeg leste meg opp på alternative inntaksmåter - og landa på å ha mikroskopiske biter av plasteret i munnen.

Da skal det veldig veldig lite til. Fordelen er at det funker ganske kjapt - og adskillig mer kontroll enn å injisere/dampe plasterbiter.

Mine biter var 5mm x 2mm store - av et 100uq/timen-plaster. Og disse bitene, av dette merket skulle tilsvare 10mg Morfin. Altså at plasterbitene inneholder tilsammen 100uq fentanyl.

Merk at jeg verken annbefaler, eller gir råd her - rådene er noe jeg kan gi på pm.
Hvis du har vett til å røske av plasteret og heller lese deg opp. Det virker som du har litt erfaring siden du skrev at du syntes morfin var deilig - så da kjenner du sikkert igjen overdose-symotomene også og har vett til å røske av deg plasteret lenge før du kommer dit <3
Du leker med ilden...
ikke bra å klippe opp smerteplaster og klistre på huden, da kan du få deg en kjip overraskelse med at hele dosen kommer på en gang...

https://stps.dk/da/udgivelser/2012/s...93E40499C.ashx
Sist endret av trilobites; 30. september 2018 kl. 01:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
3 timer siden siste post, bets on.
Overlever han?

Neida.
Etter å ha lest advarslene her så er jeg meget spent på hvordan dette gikk, kom med en update når du kvikner til?
Sist endret av Kjelldriver; 30. september 2018 kl. 01:45.
Siste aktivitet for 4 timer siden. Så gikk trolig greit.
Hei! Jo jeg tok det av og prøvde den metoden med og spise de små bitene jeg kutta opp.. Funker jo som bare det. Har rydda garasjen med knekk i knæra lol.
Varer ikke så lenge dessverre. Får en neve med 20mg oxynorm etterpå. Så mandag i morgen og ingenting
Keep us posted... Ønsker å se hvordan det går med deg fremover.