Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2258
Blomzterkasse
Fins det noen bra sider for å komme i kontakt med andre. Husker nettby. Hvilkne gratis sider finnes idag ?
Vettafaen du er jo her på freak da?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Facebook har jo tatt over sosial media. Nettby ble vel et friområde for gamle griser å komme i kontakt med småjenter.

Kort og godt finnes det nettsamfunn enda, men de dekker da ofte egne nisjer rundt spesifikke temaer/interesser.
Blomzterkasse
Trådstarter
Gamle griser som du kaller de finnes vel overalt. Jeg likte nettby. Var lett å se om en profil var falsk så synes ikke det var det største problemet
Decate.no var hvertfall en greie for noen år siden, du kan jo sjekke om det er noe enda
Sitat av Insaine Vis innlegg
Gamle griser som du kaller de finnes vel overalt. Jeg likte nettby. Var lett å se om en profil var falsk så synes ikke det var det største problemet
Vis hele sitatet...
Njaaa... Nettby begynte å bli ganske så ille mot slutten. Var derfor det ble lagt ned.
Hvor finner jeg en mann?
Hvor som helst. De er overalt.