Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1732
Hei, har fortiden dratt på byen etter å ha røyka en og anna J før det, nå som jeg igjen har slutta å røyke pga at jeg ikke takkler det psykisk å gå rundt å vite at jeg ikke er clean på en god stund -så nå har jeg tenkt å ta en noe lengre pause fra røykinga. Problemet er at nå som jeg kun drikker på fest igjen har jeg liksom aldri oppnåd den godformen jeg har vert ute etter uansett hvor mye jeg har drukket...
Så det jeg lurer på er om det er noen som har noen tips til hva jeg kan prøve å ta i tilleg til drikkinga, kravene er at jeg vill være clean på maks en uke og at det ikke kan være alt for synlig at jeg er rusa på noe annet. Har tilgang til kokain(lav kvalitet og blodpriser), GHB og E. Grunnen til at jeg har lyst på noe mer er at jeg er en veldig inestengt person og i tilleg til dette sliter jeg litt med sosial angst, så jeg skule trengt noe som fikk meg til å være mer åpen og å tørre å slå meg litt mer løs. Det jeg har i tankene akkurat nå er å kanskje prøve en mikrodosering E i tilleg til å drikke for å prøve og få den lille ekstra piffen på den måten, har dåg aldri prøvd denne kombinasjonen før-så inspill ang dette hadde også blitt satt pris på spessielt info om hvor mye per kilo kropsvekt jeg burde ta for å ikke virke såå påvirket, men samtidig ha det gøy.

Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Eller bare roe ned forventningene, livet er ikke disko hver kveld. Vær sammen med venner som gjør at du ikke trenger å snakke så mye eller være så jåvlig livat.

En annen ting er hjernen venner seg til de samme opplevelsene over tid selv om den liker de veldig godt. Du kan spille et spill ihjel og så innse at du ikke syns det er morsomt lenger. Men så tar du en lang pause og så er det ganske gøy igjen.

På en måte er det litt som signalstoffene i hodet. Du venner deg til å være ganske stimulert og så takler du ikke å være rolig eller normal lenger. For koffein og nikotin kan vi drille opp dosene ganske mye og fortsatt klare seg.

Men en ganske vanlig reaksjon er at man begynner å fokusere på å komme tilbake til "goformen" og finne den eksalterte tankegangen der alt er bra. Men du blir eldre og hvis du bare fokuserer på å stresse organismen så vil du merke det etterhvert
Sist endret av meaculpaUIO; 21. november 2014 kl. 21:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Har fra tidligere god erfaring med alko + E, er en kombo det, kan anbefales å prøve. Ville bare tatt en halv en hvis du skal drikke mye!
Vis hele sitatet...
Alkohol demper effekten av MDMA. De fleste anbefaler å drikke lite/ingenting dersom man skal ta MDMA, nettopp på grunn av dette.
I tillegg føles det heller ikke noe bra å ta for lite MDMA.

Hva er det som er bra med denne kombinasjonen?

"En halv" betyr forøvrig ikke noe som helst, da innhold og mengde varierer fra pille til pille.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Alko + E er en felle som bare faen. 1: Alkohol virker dehydrerende, og det er mange som mener at dette øker nevrotoksisiteten. Å skille ut alkohol koster deg masse næringsstofer. Som også mange mener øker nedtur/nevrotoksisitet.
Per dags dato er nevrotoksiteten til MDMA såpass diskutabel at jeg ikke vil ta noen side i den diskusjonen da jeg ikke har noe særlig å tilføye utover at jeg følger diskusjuonen. Uansett er MDMA/E noe du ikke burde ta ukentilg da det kan resultere i potensielt livstruende tilstander (serotonin syndrom).

GHB har blitt diskutert en del den siste tiden her på bruket men siden det virker som at det er ganske lett å overdosere på det stoffet samt at det også kan være livsturende kombinert med alkohol så hadde jeg nok pent droppet det også.

Da står vi igjen med kokain. Har selv ingen erfaringer med dette stoffet (ei heller de andre nevnte stoffene) men ut i fra det jeg har lest og fått beskrevet av kjente som har lekt med stoffet så virker det som at det burde fungere til ditt formål mtp. sosial angst og lignenede. Et annet alternativ er jo phenibut som ikke nødvendigvis gir en rusfølelse men demper angsten betraktelig ut i fra det jeg har lest. Sistnevnte burde gå greit å få tak i over nett da det ikke står på narkotikalisten og ikke testes for i urinprøver (antar at du går på det eller lignende da du må være clean etter en uke).
Mirkodose med E kan kjennes ubehagelig da du ikke kommer helt opp og er "stuck" på oppturen, den kan virke både stressende og noe ubehagelig til tider og følelsen av å være helt der er ikke så veldig mye tilstede så det anbefales ikke.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Uansett er MDMA/E noe du ikke burde ta ukentilg da det kan resultere i potensielt livstruende tilstander (serotonin syndrom).
Vis hele sitatet...
Tar man MDMA for ofte har ikke hjernen noe mer serotonin å sende ut (altså det motsatte av serotonin syndrom), altså får man mindre og mindre (positiv) effekt. Man vil ikke oppnå serotonin syndrom, men ved misbruk av MDMA er det stor sannsynlighet for å få depresjoner, redusert energi, tafatthet, osv...

Serotonin syndrom forekommer først og fremst dersom man blander to eller flere av: SSRIs, monoamine releasers og MAOIs.

MDMA alene fører svært sjelden til serotonin syndrom (da må du ta en massiv overdose). MDMA sammen med MAOIs, DMX ol. kan være direkte farlig.
Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Ville bare tatt en halv en hvis du skal drikke mye!
Vis hele sitatet...
Ville ikke tatt noe E i det hele tatt hvis man skal drikke. To stoffer som virker helt motsatt av hverandre på mange vis.
Sier bare hva som har vært en fin fin kombo for meg rusmessig (slutten av 90 tallet) hva som er i extasy tablettene i dag aner jeg ikke. Som sagt dette er bare min personlige erfaring, med mange gode minner. Hva TS gjør blander jeg meg ikke oppi, men siden dere mener dette er en dårlig kombo får han ta rådene deres til vurdering. Var ikke noe internett å lese om dette når jeg holdt på som verst, ikke brydde jeg meg heller... vi gjorde det vi følte for; E m alko, speed m alko osv
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Minner om at direkte anbefaling av stoff strider med regelverket, så tråden her er litt på kanten.

Mine to cents er at stoff skal gjøre noe som er artig enda artigere, enda mer intenst etc, om du plutselig trenger stoff for å "fungere" i visse situasjoner er man potensiellt på vei til et misbruk.
Med det sagt må du nesten lese deg opp på stoffer å komme til en egen konklusjon, gjør hva enn du har tenkt så trygt som mulig.
Sist endret av Dodecha; 22. november 2014 kl. 11:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.