Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1489
Jeg likte deer spesielt. Fin stemning, men trommene synes jeg var litt for disco og kjedelige. Selv om electronica ikke er helt min greie, synes jeg det er bedre enn mye annet som legges ut her.
Da har du fått deg en ny follower. Dette er jo alle tiders!
Nice. Glad for at du liker det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette var likandes!
Hørte igjennom det meste du har lagt ut, må si jeg liker det svært godt! Veldig harmonisk. Hvor lenge har du produsert? Og hvilke program bruker du?

Har en drøm om og klare å produsere litt selv, etterhvert. Jeg har kjøpt meg studioONE men det er ikke så lett og komme i gang.

thumbs upp
Jeg hQrte paa "let me sing a song for you".

Maa si jeg er imponert med originaliteten bak dette verket. Til tross for dette, saa hadde kanskje vaert spennende med noen fler akkordprogresjoner og padsa hQrtes veldig stive ut. PrQv deg frem med litt sidechaining, reverb og eventuelt litt endring i velocitien

Paa rundt 2.40 kommer det en "skrike(?)" lyd, som blir litt hQy og kanskje trenger seg paa med litt for mye lave frekvenser. PrQv aa enten sidechain denne lyden litt til trommene dine, eller kutt de lave frekvensene (eller begge).

Jeg digga det da! Staa paa, sjef. Utrolig god kombinasjon av IDM, EDM og ikke minst originalitet og kreativitet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
6 2
Oi, takk for tilbakemeldingene. Sorry for seint svar, hadde helt glemt posten.
wackwrack: Har brukt Ableton Live i ca 4 år.
Contextor: detaljert og fint kritikk Kommer til å tenke på mye av dette når jeg får somlet meg til å forbedre låten

Ny musikk: https://soundcloud.com/ingmar-noman/frau-troffea