Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1144
Hei! Jeg har en ekstern harddisk på 1 terra, også skulle jeg putte denne i sånn tv boks også formaterte den seg automatisk!
Så prøvde jeg GetDataBack for å prøve og gjenopprette filene som lå på harddisken. Problemet nå er at jeg får tilbake filnavnet, men filene inneholder ikke noe! Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Takk for alle svar på forhånd!

- Lipsil
ble det gjort noe med disken imellom den ble formatert og du kjørte getdataback?
Trådstarter
17 0
nop, ingen ting!
hvordan modus og backup valg valgte du når du startet getdataback?
Trådstarter
17 0
Har prøvd: I want to recover lost files og I dont know, use default
Ville vært forsiktig når du bruker slike program, Om man skulle levere det inn til feks ibas.
spørmålet er om det er en logisk eller mekanisk feil på disken som ibas kaller det

men en deep scann med getdataback burde få tilbake data fra en enkel formatering...

vet du hvordan filformat du hadde før den ble formatert? og hvordan filformat den har nå?
Trådstarter
17 0
NTFS før og NTFS etter.
Noen som vet hvor man finner deep scan på GetDataBack?
Guide til GetDataBack

sjekke ut denne
Du har plugget din eksterne disk inn i en "sånn TV boks"? Hva er dette?

Og fungerer disken når du plugger den i en vanlig datamaskin igjen?
Har god erfaring med Recuva