Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 927
Heisann.

Har sittet og lest i denne tråden nå i snart en time og hatt meg flere herlige latteranfall. Da jeg kom til slutten tenkte jeg at jeg skulle dele mine egne pinlige historier men fant da ut at det ikke var mulig å skrive i tråden. Synes slike tråder er fantastiske når man vil drepe litt tid, og lurer derfor på hvorfor den ble lukket en gang i tiden?

http://freak.no/forum/showthread.php...lige+historier

Er det mulig å åpne slike tråder igjen? Sikkert mange nye pinligheter som kan deles

Skjønner at admins kanskje ikke vil at freak skal være en typisk diskusjon.no sted, samtidig som det florerer med typiske tråder inne på diskusjon her inne på freak, men en tråd her og der om slike ting ser jeg ikke skaden i. Vet ikke om det er grunnen for at den kanskje ble lukket?

Ble nysgjerrig bare
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Grunnen til at den er stengt er at den går i ei retning vi ikkje liker.

Det er stortsett totalt uaktuelt å gjenåpne slike tråder.
Du må beise sjarken!
Sitat av slashdot Vis innlegg
Grunnen til at den er stengt er at den går i ei retning vi ikkje liker.

Det er stortsett totalt uaktuelt å gjenåpne slike tråder.
Vis hele sitatet...
Og hvilken retning er så dette? Ser ingenting jeg egentli reagerer på i den tråden.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
Og hvilken retning er så dette? Ser ingenting jeg egentli reagerer på i den tråden.
Vis hele sitatet...
Bare det at det er en listetråd er grunn for at den kan stenges.
Du må beise sjarken!
Det synes jeg er helt tåpelig, greit at dette skal være et særiøst forum, men det må da være plass for noe underholdene tråder også?
Spesielt en med så mange poster.
Du må beise sjarken!
Det er ikke nazi, men jeg synes at når jeg spør på en ordentlig måte hvorfor de mener dette går i en retning de ikke liker, bør jeg få et svar.
Kommentarer som du kommer med der er grunnen til at mods ikke gidder å svare på spm.