Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 936
på skolen har vi novell netware login greier.. det gjør at alle elevene på skolen har en egen diskplass... men denne plassen er alt for liten til mitt bruk....

noen som vet om det finnes noen måte å få større diskplass på?
få admin til å logge inn på din maskin, lat som det er problem med et eller annet.
når han har logget ut, restartrer du maskinen UTEN tp koblet i maskinen.
Da vil du bli logget inn som forrige bruker somvar inne, altså admin =)
her kan du endre det meste )

På vår skole logger ofte admin inn på våre maskiner i klasserommet, så dette er testet ut flere ganger.
husk å sette i tp`en igjen når du er kommet inn i windows
Ditt bruk er vel skoledokumenter?
Da burde det sikkert holde.
må jo lage seg en liten dumpserver :P
vil jo nesten helt sikkert bli oppdaget, og når de skjer så blir det et lite helvete...
jeg hadde en stund 460GB i min mappe. det var da på citrix, og ikke lokalnettet. lastet ned et par iso`er og kopierte opp disse et par 100 ganger. ble ikke straffet på noen måte, men det ble fjernet etter ca 1 måneds tid.
fin download speed ( 8MB/sec) altså å kopiere filene fra temp til min mappe tok adskillig lengre tid enn å laste ned selve 700Mb iso`en.
andre kjekke ting på det nettet:

ved login:

press F1
tryk på "fil" og velg åpne
i filnavn boksen skriver du: *.* og trykker enter.
nå får du opp alle maskinens filer.
ved å trykke høyre museknapp og velge "åpne program" vil du nå kunne kjøre programmer ++ uten å bli logget.