Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 13361
Har sett litt rundt på diverse kanaler og lurer på hvor sikkert/usikkert det er av meg å patche min steam.dll med en patcher ved navn "DynPatch v2.exe".
Virker forsåvidt enkelt og greit, men kan dette være en keylogger eller lignende som sender ivei min kontoinformasjon?
Nå skal du få høre noe du bør ha i bakhodet resten av din tid i livet generelt og på internett spesielt: Om noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det.
Sist endret av froskenfredrik; 22. mai 2008 kl. 21:45.
Det er nok en hake, og den heter Trojaner.
Trådstarter
20 0
Tenkte meg egentlig noe sånt ja. Men igjen så har ikke min nåværende antivirus (nyeste update av NOD32) ikke oppdaget noe.
Nei, nei og atter nei. Man KAN skaffe seg diverse Steam-spill gratis, men ikke ALLE!
Det er f.eks CS:Source, HL-serien, Dark Messiah og diverse småspill.
Trådstarter
20 0
Takk for hjelpen da Var på nippet til å patche hele greia, men holder meg langt borte fra slikt fremover!
I beste fall så er dette en patcher som lurer Steam til å tro at du har et kredittkortnummer lagt inn og får laste ned spillfilene. Etterpå blir kontoen din permanent bannet og eventuelt anmeldt for å ha brukt stjålne/falske kredittkortnumre.

Dette er i beste fall...
Alkoholisert gamer
Sitat av Maol33t
Nei, nei og atter nei. Man KAN skaffe seg diverse Steam-spill gratis, men ikke ALLE!
Det er f.eks CS:Source, HL-serien, Dark Messiah og diverse småspill.
Vis hele sitatet...
Og dette har du da gjort? Ved å sende en mail til f.eks.
? og aldri kommet inn på accounten din? Men du har enda håpet oppe?
Trådstarter
20 0
Har og lest litt om folk som rapporterer at de har fått beskjeden "this account does not own this game" og lignende.
Kan godt være at patchen bare er visuell på steam, og når man prøver å laste noe så funker det ikke.
Sitat av ekoli
Og dette har du da gjort? Ved å sende en mail til f.eks.
? og aldri kommet inn på accounten din? Men du har enda håpet oppe?
Vis hele sitatet...
Åj, her fikk vi svar som om man skulle snakke med 2-åringer.
Hvis du er så dum at du faktisk prøver med din vanlige bruker, så er du dum (og utifra det svaret du gav der, skal jeg ikke se bort i fra det).
Du lager en NY bruker, og laster ned PacSteam-patch.
Og slutt å vær så jævla barnselig, Ekoli, du kan visst ikke så masse som du tror .
Sist endret av Maol33t; 22. mai 2008 kl. 21:14.
Jeg har selv prøvd PacSteam, et program som lar deg laste ned og bruke veldig mange av spillene på steam gratis, men offline. Det fungerte faktisk ypperlig.

Dette er selvfølgelig ikke lovlig. Jeg forteller det bare for å bekrefte at det finnes (fantes?) og fungerte.
Sitat av froskenfredrik
Jeg har selv prøvd PacSteam, et program som lar deg laste ned og bruke veldig mange av spillene på steam gratis, men offline. Det fungerte faktisk ypperlig.

Dette er selvfølgelig ikke lovlig. Jeg forteller det bare for å bekrefte at det finnes (fantes?) og fungerte.
Vis hele sitatet...
Ey, enda en som bruker PacSteam . Da er vi to som veit at det funker. Nok for deg, Ekoli?
Alkoholisert gamer
Barnslig? Jeg er bare skeptisk til ALT jeg hører fra noen på nettet. Ja det er nok, men jeg ville gjerne ha sett litt beviser hvis det ikke er for mye å be om?
Sist endret av ekoli; 22. mai 2008 kl. 21:18.
Sitat av ekoli
Barnslig? Jeg er bare skeptisk til ALT jeg hører fra noen på nettet. Ja det er nok, men jeg ville gjerne ha sett litt beviser hvis det ikke er for mye å be om?
Vis hele sitatet...
Å være skeptisk er bra, men du trenger jo ikke å virke som en 2-åring fordet.
Hvis du er like heldige som oss andre, slik at du også lever i det 21.århundre, ville du ha hørt om for eksempel YouTube eller diverse andre nett-tjenester som lar deg laste opp filmer på nett.
http://www.youtube.com/results?searc...m&search_type=

BTW;
Last selvfølgelig ikke ned filene som er under "mer info" på filmene. Finn heller filene på Google hvor andre har prøvd de samme nedlastingene.
Sist endret av Maol33t; 22. mai 2008 kl. 21:21.
Alkoholisert gamer
Jeg mente beviser fra deg da... Alle kan legge ut en film på youtube og si at hvis du gjør det og det så får du alle spillene du vil ha.. Må være litt skepisk også vet du...
Har jeg sagt her at jeg faktisk bruker programmet? Nei, men for din skyld skal jeg det .
Alkoholisert gamer
Sitat av Maol33t
Har jeg sagt her at jeg faktisk bruker programmet? Nei, men for din skyld skal jeg det .
Vis hele sitatet...
Haha ja du har faktisk sagt at du bruker programmet.. Og her er beviset
Sitat av Maol33t
Ey, enda en som bruker PacSteam . Da er vi to som veit at det funker. Nok for deg, Ekoli?
Vis hele sitatet...
Sitat av ekoli
Haha ja du har faktisk sagt at du bruker programmet.. Og her er beviset
Vis hele sitatet...
Da er vi to som VET AT DET FUNKER! At jeg skriver at han er enda en som bruker det, betyr ikke at jeg bruker det?
Hvis jeg sier "Åh, du er enda en som drikker Cola" betyr ikke direkte at JEG bruker det.
Og at det funker vet jeg, men ikke på grunn av at jeg noen gang har brukt det på min maskin her .
Såppas burde du faktisk tenke før du begynner å slenge sånn dritt rundt.

Men nå OT:
Jeg laster ned PacSteam nå og skal vise her om det funker eller ikke .

EDIT:
Ja, ettersom Ekoli helt sikkert villi tenkt "Å gud så lame, han bare fant et bilde på nettet!", så lagde jeg en ny bruker med navnet Freakforumnu, og laster i øyeblikket ned Dark Messiah:
http://img223.imageshack.us/img223/6849/freakforumni2.th.jpg
Sist endret av Maol33t; 22. mai 2008 kl. 21:48.
Trådstarter
20 0
Wow. Takker Malo33t ! Tror jeg og skal slenge meg på her da jeg er ute etter noe bra singleplayer greier frem til jeg får tilbake xboxen min fra ms service (sendt inn på mandag og kan ta en stund før jeg får den tilbake).
Alkoholisert gamer
Sitat av Maol33t
Da er vi to som VET AT DET FUNKER! At jeg skriver at han er enda en som bruker det, betyr ikke at jeg bruker det?
Hvis jeg sier "Åh, du er enda en som drikker Cola" betyr ikke direkte at JEG bruker det.
Og at det funker vet jeg, men ikke på grunn av at jeg noen gang har brukt det på min maskin her .
Såppas burde du faktisk tenke før du begynner å slenge sånn dritt rundt.

Men nå OT:
Jeg laster ned PacSteam nå og skal vise her om det funker eller ikke .

EDIT:
Ja, ettersom Ekoli helt sikkert villi tenkt "Å gud så lame, han bare fant et bilde på nettet!", så lagde jeg en ny bruker med navnet Freakforumnu, og laster i øyeblikket ned Dark Messiah:
http://img223.imageshack.us/img223/6849/freakforumni2.th.jpg
Vis hele sitatet...
Ok.. da er det vel på sin plass med en liten unnskyldning for min "barnslige" oppførsel... Og tiden er da inne for å prøve dette selv(veldig skeptisk) Men da står jeg fast, så hvis noen vensligst kunne forklare meg hva RapidShare mener med "No premium user. Please enter all letters having a *tegning av en katt* below." Så hadde det vært veldig fint
Sitat av ekoli
Ok.. da er det vel på sin plass med en liten unnskyldning for min "barnslige" oppførsel... Og tiden er da inne for å prøve dette selv(veldig skeptisk) Men da står jeg fast, så hvis noen vensligst kunne forklare meg hva RapidShare mener med "No premium user. Please enter all letters having a *tegning av en katt* below." Så hadde det vært veldig fint
Vis hele sitatet...
Hehe =)!
Vel, nå har PacSteam sin egen nettside/forum: http://pacsteam.pt.vu/
For å laste ned direkte (uten å måtte registrere seg på nettsiden, selvom jeg mener at du BØR gjøre det for hjelp!): http://www.zerowaitingtime.com/32863...amT-271207.exe
Jeg hadde alle steam games FREE en liten stund^^ det var 3 filer jeg byttet ut i ROOT mappa og man kunne spille alle spillene offline og lan^^ pakken jeg fikk av en kompis het steamgamesforfree tror jeg..
MEEEEN som noen kødder Valve er så har de patchet og blocket dette
Sitat av -=Insane=-
Jeg hadde alle steam games FREE en liten stund^^ det var 3 filer jeg byttet ut i ROOT mappa og man kunne spille alle spillene offline og lan^^ pakken jeg fikk av en kompis het steamgamesforfree tror jeg..
MEEEEN som noen kødder Valve er så har de patchet og blocket dette
Vis hele sitatet...
Jeg ville nok ikke satset på noe annet enn PacSteam i dag.
Før i "tida" fantes det massevis av patcher som gjorde at man fikk alle spillene, men finnes få som faktisk gjør det i dag.

Fant forresten en liste over spill som PacSteam kunne laste ned;
Amazing Adventures: The Lost Tomb
Arx Fatalis
AstroPop Deluxe
Audiosurf
Bejeweled 2 Deluxe
Bejeweled Deluxe
Bookworm Adventure Deluxe
BigMoney Deluxe
Bookworm Deluxe
Chuzzle Deluxe
Codename Gordon
Condition Zero (Playable on "SteamBuster")
Counter-Strike
Counter-Strike: Source
Dark Messiah
Day of Defeat
Day of Defeat: Source
Deathmatch Classic
Defcon
Dynomite Deluxe
Eets
Feeding Frenzy 2 Deluxe
Gmod10
Half-Life
Half-Life 2
Half-Life 2: Deathmatch
Hammer Heads Deluxe
Heavy Weapon Deluxe
Iggle Pop Deluxe
Insaniquarium Deluxe
Lumines
Opposing Force
Pizza Frenzy Deluxe
Poker Superstars II
Rag Doll Kung Fu
Red Orchestra: Ostfront
Ricochet
Ricochet: Lost Worlds
RoboBlitz
Rocket Mania Deluxe
Talismania Deluxe
Team Fortress Classic
Typer Shark Deluxe
Wik and the fable of souls
Zen of Sudoku
Zuma Deluxe
Alkoholisert gamer
Jaok.. Nå har jeg innstalert og skal åpne den cracka patchen.. Men..når jeg åpner den kommer det opp feil mld om at det ikke ble innstalert riktig... Noen som vet hva som er feil?

Ja, jeg har vista..
Hvis du faktisk kunne fortalt steg-for-steg hva du har gjort til nå, og ta et screenshot av feilmeldingen din, ville vi nok få hjulpet deg bedre.
Trådstarter
20 0
Bah. Selvfølgelig har jeg klart å glemme passordet til orginalkontoen min (kjekt å ha når man skal logge seg inn og spille litt online en gang.)
Sitat av Gal_ape
Bah. Selvfølgelig har jeg klart å glemme passordet til orginalkontoen min (kjekt å ha når man skal logge seg inn og spille litt online en gang.)
Vis hele sitatet...
Du burde vel faktisk lage en NY bruker som du bare bruker til cracka spill, slik at orginalbrukeren din ikke blir bannet.
Trådstarter
20 0
Sitat av Maol33t
Du burde vel faktisk lage en NY bruker som du bare bruker til cracka spill, slik at orginalbrukeren din ikke blir bannet.
Vis hele sitatet...
Trust me, det har jeg! Er bare det at jeg har glemt passordet på den kontoen som jeg ikke skal patche :P
Åja, begynte å lure litt der altså =P.
http://img501.imageshack.us/img501/546/freak2rg6.th.jpg
Enda et bevis på at dette funker. Poster et bilde av spillet i morgen da den sikkert er ferdig nedlastet til da.
btw, PackSteam funker/funket en del av spillene, men ikke de eldste.
Jeg fikk spilt Counter-Strike: Source online på noen av de usikrede serverene.

Mvh/SamC++
Ikke de eldste sier du?
Pleier som oftest å være omvendt, med tanke på hvor "ofte" PacSteam gir ut nye updates =P.
Trådstarter
20 0
Edit: fant det ut!
Sist endret av Gal_ape; 22. mai 2008 kl. 23:30.
Har brukt pacsteam før! Funket bra! Helt til jeg bare kjøpte cs 1.6 :P (50kr)...
http://cs.rin.ru/forum/viewforum.php?f=10 ligger så og si alt innen nedlasting av STEAM spill enten gjennom

Standalone Versions
Cracked STEAM Clients
Content Sharing

En kan spille på nettet, men kun på servere som kjører crackede serverfiler (ligger en haug IPer til servere på siden)

Har ikke sett på dette på årevis, men jeg regner med at gjennom en eller flere av metodene over, så kan du få tak i ALLE spillene som ligger på STEAM.

Også smart å lese FAQen her: http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php...asc&highlight=
Sist endret av eNzONE; 24. mai 2008 kl. 00:53.
Pacsteam funker flott, bare laste ned spillene og spille
har selv brukt pacsteam en gang i tiden funker bra på noen spill men ikke alle.

pacman har også et forum der du kan laste ned andre spill som ikke bruker steam eks: call of duty, far cry, sniper elite, stalker og mange flere.

http://gmz.trignosfera.pt/pacman/

ps! du må registrere deg
Sist endret av coppspirit; 24. mai 2008 kl. 10:37.
noen som har link til pacsteam nedlastning som ikke inneholder virus/trojanere?
Sitat av Maol33t
Åja, begynte å lure litt der altså =P.
http://img501.imageshack.us/img501/546/freak2rg6.th.jpg
Enda et bevis på at dette funker. Poster et bilde av spillet i morgen da den sikkert er ferdig nedlastet til da.
Vis hele sitatet...
omg, over 9000 hrs in paint!
Trådstarter
20 0
Funker fett som søren her og! Er bare å prøve for de som er i tvil.
De går ann å få lastet ned alle spillene via Steam, og spille det.

MEN!

Det går ikke å spille ONLINE med dem (hvis du ikke spiller på cracked servere)
Godt med smør
Før jeg fikk lommebok brukte jeg bare steam down.

Vet ikke om det fortsatt er i live, men steam down fungerte ok.
jeg har lyst til og spille mer audio surf... men er dere sikre på at det ikke går utover min egentlige steam konto?
Man kan spille sånn omtrent alle steam spill med pacsteam pakken. Noen filer lastes ned direkte via pacsteam, noen må du laste ned GCF / NCF filene til å spille med pacsteam eller punkbuster.
Link til GCF/NCF filer:
http://gmz.trignosfera.pt/pacman/viewforum.php?f=38


Så lenge du bruker en tom konto kan ikke den skikkelige kontoen bli bannet.

Og pacman (han som har lagd pacsteam) er litt kul. Snakk om å engasjere seg i konspirasjonsteorier og romvesner. Har prata litt med han på msn, snakk om engasjer fyr. Akkuratt som Knut Jørgen Røed Ødegaard, bare at han er intresert i konspirasjon. Lurer dere på noe angående pacsteam så kan dere godt sende en pm.
▼ ... over en måned senere ... ▼
neinei ikke hør på dem det er sikkert ikke en trojaner .... å hvis du vill ha litt extra penger kan du laste ned det programmet som gir deg 100$ pr sekund alt de trenger er kortnummer, pin kode, navn nummer å noen få andre opplysninger.. jaja gå for det!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
De på youtube funker ikke, fordi de er gamle eller noe sånt,
kan noen av dere gi en guide til hvordan jeg gjør det?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Kunne du gitt en kjapp tutorial på hvordan dette funker? Vil gjerne gjøre dette med min Steam Account
Sitat av djxfade Vis innlegg
Kunne du gitt en kjapp tutorial på hvordan dette funker? Vil gjerne gjøre dette med min Steam Account
Vis hele sitatet...
Sikkert nevnt før i tråden men du må ikke finne på å bruke din steam account (alstå en du har kjøpte spill på). Bare lag en ny tom bruker og legg til patchen (DynPatch eller Undead patch).

Bare for å være sikker på at du har forstått det så patcher den bare steam clienten din (ikke brukeren). Det vil si at samme hvilken bruker du logger inn med har alle spillene, men om du bytter til en annen PC eller fjerner patchen er de borte igjen.

Og sånn jeg ser det fungerer det bare å spille alle spillene. Det er så og si bare Valve-spillene som kan lastes ned og oppdateres uten å få "buzy"-error. Og baksiden med valve er jo at du bare kan spille på servere uten VAC.

Men om du vil spille et singleplayer valve-spill er det bare å kjøre på.

Sånn tutorial-messig er det ikke noe magi der. Bare google, last ned og legg til enten Undead Patch eller DynPatch. Så lager du en ny tom bruker og logger inn. Værre er det ikke.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det var en annen måte som fantes før.
Der du måtte sende en e-post med brukernavnet ditt og et bilde av at du har et spill på steam..
Også fikk man alle spilla av en bug ellerno^^
Hvordan kan en epost gi deg alle spilla da? Må være noen som leser mailen og så gir deg spilla, men da er det ikke noe bug. Og tviler på at noen i Valve gir deg alle spilla bare pga et bilde der du har et spill på steam?