Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2408
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

La oss si at man har fått tak i 90% ren amfetamin. Dette er for sterkt, hvertfall for min del! Så, hva er best å kutte med? Druesukker sier de fleste, men kom gjerne med tips!
Og hvor mye bør jeg bruke på 10g? Skal jeg blande inn mens den er våt, eller bør jeg tørke den først?
Amphetamin er aldri mer enn 75% rent bare så det er sagt
Er det ikke bare å være glad for at du har rent produkt? Er jo bare å ta mindre hvis det er for sterkt. Druesukker eller laktose er vanligvis brukt. Skjønner heller ikke hvorfor den er våt i utganspunktet men greit å blande når det er tørt.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av stonehard Vis innlegg
Amphetamin er aldri mer enn 75% rent bare så det er sagt
Vis hele sitatet...
Å, det var jeg ikke klar over! Det er nok ment at den bare er blanda ut med 10%?
Sitat av stonehard Vis innlegg
Amphetamin er aldri mer enn 75% rent bare så det er sagt
Vis hele sitatet...
Ehm, hva slags kontakter har du? 😂
Sitat av 420master Vis innlegg
Ehm, hva slags kontakter har du? 😂
Vis hele sitatet...
Speed er vel 15-30% ren i 2018.
Da snakker vi standard gate speed.

http://www.bluelight.org/vb/threads/...mphetamine-FAQ
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Cloor Vis innlegg
Speed er vel 15-30% ren i 2018.
Da snakker vi standard gate speed.

http://www.bluelight.org/vb/threads/...mphetamine-FAQ
Vis hele sitatet...
Betyr det likevel at INGEN amfetamin er over 75%, som han hevder? Kan ikke skjønne det... Jeg bare spør, altså.
Hah, altfor sterkt så derfor må du blande ut? Pfft.
Om du først skal kutte det du selger så hold deg til noe harmløst som druesukker, som du sier folk har anbefalt.
Jeg synes druesukker tilførte kicket noe ekstra. Jeg drev på nittitallet å blandet god amfetamin med druesukker og ren dietyleter som kunne kjøpes på apotek da. Og riktig blandet kjentes druesukkeret på en veldig god måte når jeg skøyt det.
Sitat av stonehard Vis innlegg
Amphetamin er aldri mer enn 75% rent bare så det er sagt
Vis hele sitatet...
Tror en viss Heisenberg vil være uenig
Tilsett litt chilipowder. Yeah science
Sist endret av NodSquad; 12. november 2018 kl. 23:03.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!

La oss si at man har fått tak i 90% ren amfetamin. Dette er for sterkt, hvertfall for min del!
Vis hele sitatet...
For sterkt?? Har du ett relativt rent produkt så blander du det ikke ut med mer søppel som du skal ha i deg... Du tar bare mindre doser.
Merkelig avgjørelse, blir vell litt som og blande vann i konjakken sin for den er for sterk? Ta mindre heller og har du en uvanlig sterk pepper og ryktet sprer seg så vil nokk folk betale mer for et rent og kraftig produkt
Anonym bruker
"Rik Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
høres mer ut som en som vil blande ut for å tjene penger. Hva får deg til å tro at den er 90 prosent ren?
Speedfreaks har jernkontroll på hvor sterk amf di har.
Har ikke forandret seg siden i gamle dager ser jeg.