Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2646
har alltid lurt på, er det noen på forumet her som har tydelige hasj bivirkninger...
jeg har lett/mye nojja...
Korttidshukommelsen (eller åssen det skrives ) blir svekket
Når jeg røyker ofte så er jeg tørr i munnen fordet om jeg ikke røyker.Menne ikke noe annet enn det.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
psykose! Sier ikke mer.
hihi. Vært der jeg og schizoma
Menneh ja. Magen min klarer ikke holde på mat hvis jeg ikke røyker, har mye noia, sliter med et bizzart tenkemønster, klarer ikke kontrollere tankene, mye noia igjen.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Kjenner meg igjen der ja lordmel. Men for å få det sakt, hasj alene skaper sjeldent slike kraftige bivirkninger. Om en har en historie med bruke av andre stoffer, som feks psykedelika, kan dette forsterke virkningen av hasj.
Sitat av Schizoma
Om en har en historie med bruke av andre stoffer, som feks psykedelika, kan dette forsterke virkningen av hasj.
Vis hele sitatet...
Tviler jeg ikke paa. Var helt sykt hvor det virka paa meg sist, hadde 2mnd pause da men uansett. Hadde syke tanker og jeg kan nesten si att jeg halisunerte litt. Var ganske sykt aa se paa en pc skjerm.

(Hallisunere er ett utrykk som kan bety mye, fx er ikke mye kraftige halliser paa sopp..har max 10 kraftige pr tripp:> )
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
(Hallisunere er ett utrykk som kan bety mye, fx er ikke mye kraftige halliser paa sopp..har max 10 kraftige pr tripp:> )
Vis hele sitatet...
Da har du desverre ikke spist nok sopp. Sist jeg spiste sopp, av typen copelendia cyancsence, fant jeg meg selv som en overvåker av universet, som svirvlet rundt ett svart hull, solsystemer overlappet hverdandre, var aliens overalt. Universet akksellerter mot dette svarte hullet og Terrance mckenna sa at vi kom til å poppe igjennom å innta en ny dimensjon i 2012. Lurer på om jeg er iferd med å begynne å tro på dette her.
Sitat av Schizoma
Da har du desverre ikke spist nok sopp. Sist jeg spiste sopp, av typen copelendia cyancsence, fant jeg meg selv som en overvåker av universet, som svirvlet rundt ett svart hull, solsystemer overlappet hverdandre, var aliens overalt. Universet akksellerter mot dette svarte hullet og Terrance mckenna sa at vi kom til å poppe igjennom å innta en ny dimensjon i 2012. Lurer på om jeg er iferd med å begynne å tro på dette her.
Vis hele sitatet...
Helt seriøst?

Blir dere ikke redde for hva som skjer med hodet deres når dere opplever slikt?
Tja, kommer ann på hvordan det er når jeg røyker. Dersom jeg er hjemme eller hos en kompiss merker jeg ikke så mye til det. Men dersom vi er på byen å røyker blir det ganske dårlig, pga jeg blir sykt redd for alt, redd for biler, redd for hus etc.. Tror alltid purken er etter oss etc, ender opp med å bli SYKT kvalm.
Har ikke merka no, bortsett fra at jeg ofte blir litt tung i magen dagen etterpå. Hasj er visst litt vanskelig å fordøye.
Schizoma: Nice nice.. H0res utrolig heftig ut. Spist 80 sopp eller 1 gram med torket flein, blir HELT vekke. ForstAr ingenting lengre nAr det er paa det heftigste, etter noen timer saa blir det slik att jeg smaa halisunerer og forstaar det som blir sagt og slik. En slags nedtur av noe slag.

Hasj bivirkningene jeg har hatt maa vere angst, paranoia og svekket hukommelse.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sitat av FlyingVeeVee
Helt seriøst?

Blir dere ikke redde for hva som skjer med hodet deres når dere opplever slikt?
Vis hele sitatet...
Pga dumhet, så tok jeg denne soppen på ett tidspunkt jeg var svært sliten, både psykisk og fysisk. Dette resulterte i at jeg hadde en svært vanskelig tripp, ble rett og slett alt for mye på en gang. Forstod alt av systemer, fra midt eget sinn, rollene vi spiller i samfunnet, hvordan samfunnet er oppbygd, hvordan hele universet utvilker seg og hvordan vi blir påvirket av det. Følte meg helt bra på nedturen og etter trippen hadde jeg det også temmelig bra. 2 uker senere røykte jeg hasj. Ting som jeg opplevde på trippen kom tilbake, jeg ble redd og havnet så i psykose. Dette var et 4 dagers helvete. Dette er 2 uker siden, og jeg har framdeles noen problemer. Veldig mange intrykk fra trippen som plutselig dukker opp og skremmer meg, men jeg har ingen annen valg enn å bare godta det som skjer og hva jeg føler. Sover så og si ingenting. 4 timer pr natt, så våkner jeg og får ikke sove igjen. Føler meg til tiden ganske utkjørt som også fører til at jeg opplever disse tingene mer intenst. Det går framover, blir bedre og bedre for hver dag. Er overbevisst på at jeg kommer ut av dette som ett forbedret menneske.

Uansett min erfaring sier: Om man ikke er klar for sannheten, så ikke søk etter den.
Sitat av Schizoma
Om man ikke er klar for sannheten, så ikke søk etter den.
Vis hele sitatet...
Veldig bra sagt.

bjerkreimruler: Hvis du føler ubehag når du røyker på byen, vil jeg anbefale å vente til du kommer hjem igjen
Sitat av Orgazmus
Veldig bra sagt.
Vis hele sitatet...
Ja ja ja ja!! Veldig sant. Syke greier.

For meg saa virker det som att jeg faar angst av hasj saa jeg har bestemt meg for aa ikke rQyke det paa VELDIG lenge. Skal ha en lang pause med psycadeliske tingetanger.
Enig i det som har blitt sagt her om at hasj sjelden alene forårsaker slike bivirkninger. Min erfaring tilsier at hasj heller aksellererer bivirkningene andre, sterkere psykoaktive droger forårsaker.
jeg har bare merket en bivirkning av hasj. jeg mistet foten.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Har du mistet foten?
Benji's Avatar
Trådstarter
mistet foten...?
røyka du "sofatrapp" elns, og fikk muskel problemer (hvis det går ann)?
Hæ? Hvordan mister man en fot? -- Det er ganske vanskelig å _miste_ en fot.
Selv når en er nyktern.. Faktisk.
Orgazmus: det jeg ville frem til siste gang jeg røyker i byen, selv om vi stakk til en ganske øde vei langs kaia, gikk det biler forbi av å til som skulle på nattskift sikkert, så hørte vi en sirene å jeg freaka å trodde det var purken, mens kompissen min bare "naaaaaaah, sikkert ikke noe fali" osv... han var FOR rolig for min smak, faen alt kunne gått til helsikken dersom purken kom etc. Men ordnet seg da jeg fikk krabbet meg på dass, fikk drite no jævli bra, spylt å alt, var klar til å spy, men sovna heller der i den litte båsen
En time eller 2 kom kompissen inn å lette etter meg Mye bedre, men fortsatt kvalm