Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 12465
Har noe kokain liggende her som jeg gjerne vil blande litt ut.. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?
Noe kvitt noe?. Syns aa huske att det skulle ver vansklig siden du nesten aldri kj0per b0ff cocain.
Det er til eget bruk.. syntes bare det var så jævelig sterkt å sniffe, og jeg vil ikke "droppe" det...
Jeg har hørt av mine amf og cola-dealende bekjentskaper at paracet er ypperlig å blande ut med. Druesukker er jo også brukt. Jeg er generelt meget negativ til at folk blander ut narkotika siden dette er med på å skape økt risiko for ulykker fordi styrken på stoffet varierer og det man blander ut med kan være farlig.
Druesukker gjør nytten ja...
Felix_poker: Akkurat derfor jeg spør her først, for jeg vil ikke blande med noe jeg ikke vet effekten på..
Brus pulver?
Re-member
Drix's Avatar
Bare tull å blande den ut.. Ta heller mindre doser.
Hvis det er til deg selv, så er det ihvertfall ikke noe problem. Mindre doser gir færre bivirkninger i form av nummenhet ol, som må være eneste grunn til å ville blande ut. Er det skikkelig god cola vil den også være lenger om du holder den ren.
Er det for salg, så selg den heller dyrere og forklar hvorfor. Alle jeg kjenner vil heller ha dyr og bra cola enn billig og dårlig. Ganske naturlig egentlig.

Det er ikke mye som føles ok å sniffe inn i nesa av blandestoffer så vær forsiktig og prøv å sniff det for seg selv før du blander isåfall. Det beste må være å få tak i noe efedrinpulver kanskje.. har ihvertfall vært inne på tanken før.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Siden jeg regner med at dritten er kjøpt i Norge er det nok ikke kokainen i seg selv som er sterk, men bøffen som gjør den sterk å dra opp i nesen. kokain er jo gabske bedøvende, så jeg ser ikke at det skal være et så stort problem..
Går det ann å ta kokain på andre måter enn å snorte? f. eks. oralt?
Kreatin er glimrende å blande med..Smaker ikke noe,lukter ikke noe og er ABSOLUT ikke farlig

Anbefales!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Man kan ta det oralt, analt, snorting, røyking og injektering.
Sub_sic: Legg det i sigarettpapir og svelg det..

Btw. Det er tomt nå, så trenger ikke noen forslag lenger, takker for svar.
Sitat av polini
Kreatin er glimrende å blande med..Smaker ikke noe,lukter ikke noe og er ABSOLUT ikke farlig

Anbefales!
Vis hele sitatet...
Det er det de gjør i GoodFellas iallefall.
Lage ekte Coca Cola kanskje?
Som sagt; druesukker! Billig, godt og ufarlig.

For all del, ikke bruk paracet, kjemiske preparater er skadelig vet du
hørte historie om en som smurte det under forhuden for å holde ut lenger i senga, endte med koldbrann i lillemann og amputering. jeg ville ikke vært for keen på å prøve det analt som det ble nevnt her før, men så er jeg ikke helt cola menneske. har bare venner som liker det litt.
Sitat av fr0zty
hørte historie om en som smurte det under forhuden for å holde ut lenger i senga, endte med koldbrann i lillemann og amputering. jeg ville ikke vært for keen på å prøve det analt som det ble nevnt her før, men så er jeg ikke helt cola menneske. har bare venner som liker det litt.
Vis hele sitatet...
Kjenner en som fingret dama med kola uten at hun visste det, under knullinga skal hun ha blitt aldeles spinnvill, og han anbefalte det sterkt.
Hørte aldri noe om skader på henne da...
hahaha.. mest frekt da, og kan være farlig eller ?
nå ? Har du bøffet ut kolaen din ? Hva gikk du isåfall for ???
(Håper det var druesukker, da det andre er jalla)
Tok alt før jeg rakk å blade det ut..
Ikke for å være paranoid ellernoe, men hadde det ikke vært en fordel om man her på nff hadde omtalt ulovlige substanser på en litt mer teoretisk/hypotetisk/distansert måte?
For å være på den sikre siden, og for å sikre seg mot tull i media om nff og sånn...
Bare en tanke...
Sitat av okaminaru
Ikke for å være paranoid ellernoe, men hadde det ikke vært en fordel om man her på nff hadde omtalt ulovlige substanser på en litt mer teoretisk/hypotetisk/distansert måte?
For å være på den sikre siden, og for å sikre seg mot tull i media om nff og sånn...
Bare en tanke...
Vis hele sitatet...
Hvorfor har man ikke hørt "noe tull" om nFF i media før da? Les over innlegget ditt.
Nei det sa jeg ikke. Åh..jaja..samma det.
Syntes bare swim-rutinen på edot var en god ide.
be a man og sniff det som det er :P og kokain skal ikke svi så jævlig.. heller amfetamin som svir som ett helvete. du har nok ikke så veldig ren kokain. jeg har vært borti kokain blandet ut med amfetamin da, kanskje du har det ?
Sitat av okaminaru
Ikke for å være paranoid ellernoe, men hadde det ikke vært en fordel om man her på nff hadde omtalt ulovlige substanser på en litt mer teoretisk/hypotetisk/distansert måte?
For å være på den sikre siden, og for å sikre seg mot tull i media om nff og sånn...
Bare en tanke...
Vis hele sitatet...
Det er da vitterlig ikke ulovlig å diskutere rusmidler? Vi har jo fortsatt ytringsfrihet i dette landet.