Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1417
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Innkjøpt litt amf til helga og lurte egentlig på hvordan oppnå best opptur? tenker da snorte vs droppe og i hvilke mengder. Ikke interressert i plugging eller skyting.

Dealer sier det er bra kvalitet, men det sier dem vel alltid uansett.
Du får nesten bare prøve deg fram. Ta det forsiktig i starten.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Opptur blir det uansett. Ville fokusert mer på å få en ålreit nedtur.
Husk å spis selv om du hater det og ikke sitt i samme posisjon og stuk i timevis uten å bevege deg litt rundt.
Håper du har noe antipsykotika eller et slags c-preparat apedop for å hamre deg i søvn når du begynner å bli frynsete. God tur
Sist endret av Bothrops; 30. mars 2019 kl. 02:28.
Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør...

Sniff små linere, knøttsmå, og heller juster opp til ønsket effekt. Jeg droppa 200-500mg dropper pepper + snort. på 12 timer gikk det rundt 4 G speed på en kveld. Det er ikke anbefalt!
Du kan jo forestille deg to forskjellige eksempler.

1. Du dropper/snorter 100mg amfetamin 1 gang per time. Man bør gi seg da etter noen timer slik at man har sjangs til å sove 12-16 timer etter siste dose.
2. Du dropper/snorter hele den dosen du hadde tiltenkt deg den dagen/helgen. Da kan du ikke "skru tiden tilbake" fordi du har gått på en smell.

Poenget her er iallefall at man bør lytte litt til kroppen, gjerne føle om man er varm etc før man redoserer. Man bør også ha litt disiplin på mat og næringsinntak når man farter på speed.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Endte opp med å droppe 0,3 også snortet i meg en 0,2 linje 2-3 timer senere. og så redosert med å droppe 0,2 på morningen i dag. Sov da 1 time i morgen så det føltest godt ut. Regner med jeg kommer til å droppe 0,2 hver 3 ell 4 time. Orker ikke styre med sniffing. Svir så jævlig og begynte å blø i nesa. Veittafaen om det er noe bøff i speeden som gjør det eller va det er, men å snufse og snyte seg konstant gjennom kvelden gidder jeg ikke.

God helg videre folkens