Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2429
Jeg er en dame på 33 år som liker å bruke cola på fest, da drikker jeg mindre alkohol. Jeg lurer på hvor er damene som gjør dette ? Typen min gjør det , og jeg blir fort «en av gutta » hvorfor er det ingen jenter som snakker om det? Eller tar jeg feil ?
De fleste nasj hvor jeg har vært og det har sirkulerg cola så har de fleste damene hoppa inn.
De fleste jenter rundt 18-25 gjør det like mye som gutter. Hvert fall her jeg bor. Ofte vi røyker/popper Emma, tripper med jenter du ikke trodde gjorde sånt
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, har vært på et par slike fester selv! Plutselig kom den kristne jenta selv og sniffa i seg emma! Jeg fikk også napp hos henne den kvelden for å si det slik.. Så, du henger nok bare på feil steder, eller noe sånt....
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her jeg bor så tar "alle" jentene LSD, MDMA/E, cola, ketamin, cannabis og hasj. Faktisk ALLE, vi er en gruppe som fester sammen og både jentene og guttene tar alt av pulver, gress og piller. Selv noen av jentene som selger. Vi er vel totalt 40 stk som fester sammen, venner av venner som har blitt venner av alle og alle henger sammen. Ish 15 jenter og resten gutter.

Men jenter tar det mer i skjul virker det som, for eks er det folk utenfor gruppen som vet at han og han tar ting, me ikke at hun eller hun tar noe
Anonym bruker
"Umulig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri tatt noe annet en cannabis med en dame, veldig lite åpent rusmiljø der jeg bor iaffal, hadde vært nice og trippe med det andre kjønn fra gang til gang, Får vel leite
Gemma33's Avatar
Trådstarter
17 4
Ja det virker som det er veldig skjult, samtidig som cola er i alle miljøer virker det som .. likevel må jeg late som jeg har urinveisinfeksjon hver gang på fest ��
Er da ganske vanlig å gå på do for å bruke cola med mindre alle på festen er ok med det.