Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1236
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pink Floyd med comfortably numb, da ble jeg sugen på et skudd selv om jeg aldri har tatt det xD har dere noen flere rus sjangre på lagre?
Sjekk ut Ozric Tentacles!
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alice in chains, hovedvekten av musikken deres har uendelig med rusreferanser, junkhead, godsmack og mange mange fler.
Anonym bruker
"Orange Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
DJ SMASH VOLNA, moja panienka, infinity ink
Kanye West og Kid Cudi med Kids See Ghosts. Inspirert av dmt, 2-cb og har psykadeliske temaer genrelt
1200 Micrograms - Speed Freak: jeg får ihvertfall lyst til å ta på meg joggesko av å høre den

Boris Brejcha assosieres med MDMA og 2C-B av en eller annen grunn.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Njæ vil vel egentlig ikke tipse om ting som kan glorifisere og få folk til å få lyst til å havne på kjøret.
The Greatful dead - Kan og sjekke ut "The other one" på netflix, doku om bandet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Njæ vil vel egentlig ikke tipse om ting som kan glorifisere og få folk til å få lyst til å havne på kjøret.
Vis hele sitatet...
Trenger vel ikke å være negativt?

https://www.youtube.com/watch?v=ZgO2pN2xmVU

Musikk inspirerer og sanger som denne gir meg lyst til ta en jay og sette meg ned og jobbe på prosjekter
Sist endret av Furia; 12. mai 2019 kl. 01:59.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Furia Vis innlegg
Trenger vel ikke å være negativt?

https://www.youtube.com/watch?v=ZgO2pN2xmVU

Musikk inspirerer og sanger som denne gir meg lyst til ta en jay og sette meg ned og jobbe på prosjekter
Vis hele sitatet...
Ts snakker om å skyte herroin. Og jo det blir fort ganske negativt uansett rusmiddel om man tilvenner seg at rusen går hånd i hånd med noe man stadig utsettes for. Musikk, sted, folk osv. Oppleves ikke negativt der og da men setter igang en sirkel det er vanskelig å komme seg ut av. Er tidligere misbruker av div og har måttet helt droppe både favorittmusikksjangern min og steder/folk til og med enkelte serier fordi det assosierer jeg bare med hvor digg rusen var, kom i et mønster jeg ikke kunne høre på eller gjøre de tinga uten å være rusa. Naturlig sikkert å oppleve musikk på en annen og ofte bedre måte rusa men å glorifisere og inspirere til heavy rus til en som aldri har prøvd er vell ikke det kuleste å gjøre.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ts snakker om å skyte herroin. Og jo det blir fort ganske negativt uansett rusmiddel om man tilvenner seg at rusen går hånd i hånd med noe man stadig utsettes for. Musikk, sted, folk osv. Oppleves ikke negativt der og da men setter igang en sirkel det er vanskelig å komme seg ut av. Er tidligere misbruker av div og har måttet helt droppe både favorittmusikksjangern min og steder/folk til og med enkelte serier fordi det assosierer jeg bare med hvor digg rusen var, kom i et mønster jeg ikke kunne høre på eller gjøre de tinga uten å være rusa. Naturlig sikkert å oppleve musikk på en annen og ofte bedre måte rusa men å glorifisere og inspirere til heavy rus til en som aldri har prøvd er vell ikke det kuleste å gjøre.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke være sånn for alle, men respekt for holdningene og det du har fått til.

Er massevis av sanger som er "ødelagt" for meg. Musiker stort for meg og er noe musikk jeg kjenne årene skriker etter input når jeg hører på.

Like greit 0 øa være. Men de fleste sånne ting kan man venne seg til igjen. Ting er ofte ikke så svart hvitt som man selv tror.

Rusavhengige tenker ofte veldig sort hvitt. Og vi blir ofte være nykter hehe. Men er jo bedre det enn å ruse seg.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.youtube.com/watch?v=xs8YgBcQu3w Bare hør på rytme seksjonen, er fra en annen galakse

også har Meshuggah en fin tolkning om Ayahuasca opplevelsen
https://www.youtube.com/watch?v=2r71VrOM3fQ
Hawkwind!