Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 673
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en plass mellom 0.5-1g flein og 1g mdma. Tenker å kjøre combo. Å lurer derfor litt på hvordan jeg skal gå fram. Ca mye molly til denne? Flein først så molly, sammtidlig eller omvendt? Har ikke vekt tilgjengelig.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sopp+MDMA= "Hippieflip"
Først sopp, deretter MDMA.
Du vil ikke være på MDMA-nedtur på sopp-opptur.

Hvor erfaren er du fra før?
Sopp og MDMA forsterker hverandre.
Jeg ville kanskje ha godt for 0,5g (tørket) sopp, og 0,05g MDMA.
Vil påstå jeg er over middels erfaren. Men har alldri blandet før. Også noe usikker på hva du mener med mdma nedturen. Mener du på formen etter peeek? Har til tider blitt litt "looka" hvis jeg har drevet å redusert utover kvelden og kjeven har selvfølgelig fått kjørt seg til tider. Evt hvorfor vil jeg ikke det? Skal sies at jeg ikke bruker å få noe serlig til nedtur, foruten litt slapp dagen derpå.

Tenker du lenge mellomrom før jeg dropper mollyn?
De gangene jeg har testet denne komboen har jeg tatt rundt 2 g tørket cubensis pluss en vanlig dropp på 140-150mg mdma.
Det blir en ganse fin tur, men man har fortsatt litt kontroll på omgivelsene(føler mdmaen gjør at man blir mer sosial en på vanlig sopptur, og kanskje litt lettere å håndtere. Men, det kommer and på doseringen).

Flein er mer potent en Cubensis, så rundt 0,5 - 1 g burde være nok. Men, om du har i underkant av 1 gram er det nok bare å ta alt du har. Om du vil ha en ordentlig tur.

Beste måten å hippeflippe på er:
Spis først soppen.
Når den begynner å kicke inn, dropper du mdma.

Sopp varer gjerne litt lengre en emma. Har intrykk av at det er konsensus om at det er den beste rekkefølgen for hippieflipp.