Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2861
Hey! Noen som vet om jeg kan kjøpe lystgass på clas ohlson enda? Eller en annen butikk? Vet mann kan si mann skal ha isipatroner, funker det fortsatt?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Hei

Ja, du får handlet alt på lik linje med før, tror dog at Clas Ohlson har tatt det ut av sitt sortiment.

Kitchentime har i alle fall.
Du skal ha N20 patroner, isi eller ei.

Denne typen skal du ha:
https://www.kitchentime.no/no/p/n2o-...sifoner-10-stk
Sist endret av Adeith; 23. august 2017 kl. 10:56.
Men kan jeg handle disse i butikken? Å bestille på nett er forseint. Trenger de idag
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Narkotikum Vis innlegg
Men kan jeg handle disse i butikken? Å bestille på nett er forseint. Trenger de idag
Vis hele sitatet...
Ja, det går fint an.

Ser nå at Clas Ohlson ikke har tatt de ut av sortiment, men at man faktisk må kjøpe disse fysisk i butikken.

Dette er sikkert for å vise legitimasjon.

http://www.clasohlson.com/no/iSi-gasspatron/34-8446-1
Sist endret av Adeith; 23. august 2017 kl. 11:09.
Jernia selger enda.
har du enkeltmanns foretak kan du også bestille online i kvantum fra 5588 eller hva det heter. en kjøkkentjeneste online.
der får du en boks for under 60 kr mens jernia selger for rett under 150 kr boksen

Bruke huet, og ikke overdriv. luft er undervurdert ta pauser imellom.
Sist endret av Mokkasinen; 23. august 2017 kl. 11:41.
Fikk kjøpt, takk for svar ��

Men holder det med en vanlig kremdispenser?
Sist endret av Narkotikum; 23. august 2017 kl. 11:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Narkotikum Vis innlegg
Fikk kjøpt, takk for svar ��

Men holder det med en vanlig kremdispenser?
Vis hele sitatet...
Hvis du tenker på en sånn her kremdispenser så gjør det det. Men hører folk synes de funker dårlig i forhold til ballong og en n20-cracker
▼ ... over en uke senere ... ▼
du har lyst til og kjøpe inn en eller to av disse.

https://noscracker.co.uk/
kremdispenser er crap har jeg hørt.
De funker bra de du linket til vertfall Mokkasinen, men man bør kjøpe de med gummien på da de andre blir helt sykt kalde! Jeg er knallfornoyd med min!
For å stjele tråden litt, det er ikke noen som har funnet noen seriøse artikler om skadligheten av lystgass? Er klar over det at problemet er at hjernen ikke får nokk oksygen om man overdriver(tar for mange på rappen), men hvor lenge bør man vente mellom hver? Og er det noen som har sett noen oppsett der oksygen tilførselen også er sikkret for hjemmebruk? Mener å ha lest at det de bruker medisinsk blandes 30% oksygen for å forhindre problematikken vedrørende forlite oksygen til hjernen.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
De funker bra de du linket til vertfall Mokkasinen, men man bør kjøpe de med gummien på da de andre blir helt sykt kalde! Jeg er knallfornoyd med min!
For å stjele tråden litt, det er ikke noen som har funnet noen seriøse artikler om skadligheten av lystgass? Er klar over det at problemet er at hjernen ikke får nokk oksygen om man overdriver(tar for mange på rappen), men hvor lenge bør man vente mellom hver? Og er det noen som har sett noen oppsett der oksygen tilførselen også er sikkret for hjemmebruk? Mener å ha lest at det de bruker medisinsk blandes 30% oksygen for å forhindre problematikken vedrørende forlite oksygen til hjernen.
Vis hele sitatet...
Har lest at det anbefales å ha lungene 40-50% fulle med luft når man starter. Utover det kan jeg ikke hjelpe deg.

+1 på deluxe crackeren fra meg også.
Sist endret av Esoterisk; 1. september 2017 kl. 17:48.