Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2130
Hei,
Skal starte på studier nå til høsten.
Skal gå 4 år. Trenger en god Laptop til max 10 000.
Hva er mest verdt pengene i markedet nå?
Takker for svar!
Hei! Hvilke studier, og hva skal du bruke PCen til? Hvilken skjermstørrelse ser du for deg? Du får mye fete Ultrabooks med i7, 16GB RAM og 500GB SSD til den prisen.

Lettere å hjelpe deg hvis vi får vite litt mer
JEHB's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Hei! Hvilke studier, og hva skal du bruke PCen til? Hvilken skjermstørrelse ser du for deg? Du får mye fete Ultrabooks med i7, 16GB RAM og 500GB SSD til den prisen.

Lettere å hjelpe deg hvis vi får vite litt mer
Vis hele sitatet...
Hei,
Takk for svar,
Skal brukes til barnevernsstudie, usikker på akkuratt hva det heter da det er min søster som skal gå. Ser ikke for meg det er for krevende men det er jo et par år. hun ønsker helst max 15 tommer men tenker 13-14 er perfekt for henne. Har sitt litt på Huawei Matebook D 14.
Sitat av JEHB Vis innlegg
Hei,
Takk for svar,
Skal brukes til barnevernsstudie, usikker på akkuratt hva det heter da det er min søster som skal gå. Ser ikke for meg det er for krevende men det er jo et par år. hun ønsker helst max 15 tommer men tenker 13-14 er perfekt for henne. Har sitt litt på Huawei Matebook D 14.
Vis hele sitatet...
Vanlig Macbook Pro.

Lett.

Desidert beste studentpc-en.