Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1739
Hei, jeg skal inn til Oslo senere i dag, hvilke butikker i Oslo selger røykeutstyr? Er det kun shangri la?

Takk på forhånd!
Tror det er en Scorpius eller noe på Grünerløkka også.
Det finnes også Happy Price nede i en av sidegatene fra Karl Johan (IKKE en happy price, det er dritdyrt!).
Også så jeg en smokeshop/e-cig/headshop nede i Brugata et sted. Husker ikke hva den heter
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Stakk innom Shangri La og et par andre lignende sjapper som selger slikt, jævlig bra kundeservice og hyggelig stemming der!
Som det nevnes så er det flere butikker i Oslo. Tror nok prisene er bedre på internett, men det er alltid noe eget å kunne stikke innom butikken. Jeg stikker som regel til Shangri La, eller så kjøper jeg av maryjanes.no, syns de har bra priser. Litt trist at det er mye "billigvarer" i Norge som selges dyrt. Spesielt i gatebutikkene synes jeg.
som nattpatrujen sier, internett er heilt klart billigare, e-bay har veldig billig røykeutstyr av alle slag. og frø om du tar sjangsen