Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2996
Hva inneholdt Doble? De fra Roche som det sto et 2 tall på og ellers så helt ut som Rivotril 2 mg. Men istedenfor en prikk på hver side av 2 tallet er det en ring rundt 2 tallet.

I tilegg er de vel hakket større..

Det jeg lurer på er hva slags virkestoff som var i disse, jeg mener å huske Diazepam, men det stemmer jo IKKE, da 2mg diazepam ville vært mye svakere enn f.eks Valium 5mg eller blåvalium 10mg som altså er Diazepam..

Noen som husker? Jeg kommer ikke på det, derfor tenkte jeg å henvende meg til dere, noen her husker det vel?
R.i.p 23.04.2021
Rohypnol 2mg
Var ikke dette flunitrazepam?
Sist endret av SkammeligNykter; 14. juni 2019 kl. 22:15.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rohypnol ( flunitrazepam er virkestoffet i rohypnol)
Dobble hyppere, rohypnol ja!
Hvor mange år siden er dette snakk om? Jeg husker godt disse doble rohypnolene mange snakket om, men det var vel for en 13-14 år siden. Er disse fremdeles regelmessig i omløp? Jeg husker de svingte noe så vanvittig i knollen.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
J fpr 18 år siden kjøpte jeg min første. For 16-14 År side. Ble det snakk om å sjekke teksten for å ikke få rivotril. Kalle de dobbel hyppere, men de grønne var best synes jeg da.

De er fortsatt å få tak i, men på den tiden vet jeg flere kjøpte mange av de i større kvanta av øst europeere og russere.
R.i.p 23.04.2021
Kan fortsatt få grønne 542 på resept av lege på godkjeningsfritak. Tar et par dager å søke ,så får man en importert pakke fra Frankrike liggende klar på apotek.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Vi hadde jo fabrikk med de i Oslo før. Jeg skal heldigvis ikke ha noe benzoz men pleide å få de i Thailand for flere år siden.

Er de helt ute fra Norge nå? Vet de prøvde å endre bindesotffene i den så den ikke skulle være så ettertraktet for sprøyte misbrukere på tidlig 2000 tallet. Var vel derfor den ble kuttet ut, men hører folk sier den fortsatt er på apotek så veit ikke hva jeg skal tro. Har veldig lite å si for meg nå heldigvis men gode var de jo
Jeg fikk 2mg flunitrazepam fra et annet land min kompis reiser til og får med seg for 3mnd om gangen i 2mg flunier og 2mg xanor. Tok en 2mg fluni og 2mg xanor og var redd jeg skulle sovne på bussen. Litt kaffe gjorde susen når jeg kom hjem=)

De gamle krysserne eller doble fluniene var boss hvertfall når jeg hang i nygårdsparken før og kjøpte de i nøden. De grønne var mye bedre, og så ble de og dårlige. Gamle elller falske piller var det etter hvert. Takk gud for xanor og rivotril reddet/fanget oss benzo folk opp fra rennesteinen haha.

Jeg fikk noen rimelig heftige piller på madeira, de på opteket frarådet meg de på det sterkeste. Jeg husker ikke annet en at de var rosa og var i familie med xanor, sluttet på -lam. De tok lang tid å virke, så jeg tok noen til, og ved middagen var jeg så vidt ved å drite meg fullstendig ut. Skulle likt å finne ut hva det var. Og fått prøve de igjen=)

s
R.i.p 23.04.2021
Midazolam? Aka dormicum .
Nei det var noe jeg aldri har sett før eller siden, dormicum er kjent i den vestlige verden. Den jeg fikk blir sikkert bare brukt der nede i portugal. Jeg har søkt forgjeves etter hva det kan være. Spesielt at de tok minst to timer før de virket i det hele tatt, men da slo de til...

s
Sist endret av saviour; 18. juni 2019 kl. 06:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Loprazolam
Estazolam
Pyrazolam
Cloxazolam
Clonazolam
Brotizolam
Bromazolam
Adinazolam
Deschloroetizolam


Vanskelig den der..
Sist endret av Tarm; 18. juni 2019 kl. 21:27.
Phenazepam�� Den kjenner du for å si det mildt! Midazolam blacker man som regel ut av etter 15-20mg og.
Sist endret av liquidduck; 19. juni 2019 kl. 23:57. Grunn: Tillegg