Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1847
Jeg har jevnlig lagt ut litt "buffers" i busken utenfor leiligheten min, og skulle nå gå for å hente meg en god porsjon og prøve de. Men de var blitt helt forsteinet - helt ærlig er det like hardt som alle andre typer steiner.

Noen som vet om det finnes noen mulighet for å få de til å bli røykbare igjen?
Sitat av JanitorScruffy Vis innlegg
Jeg har jevnlig lagt ut litt "buffers" i busken utenfor leiligheten min, og skulle nå gå for å hente meg en god porsjon og prøve de. Men de var blitt helt forsteinet - helt ærlig er det like hardt som alle andre typer steiner.

Noen som vet om det finnes noen mulighet for å få de til å bli røykbare igjen?
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det ikke røykbart? Hardhet har ikke noe å si på om det er røykbart eller ikke, vil faktisk heller påstå det er en fordel.
har det ikke luget ute i regnet i åresvis? som du påstå
Selv om den er hard er den jo røykbar? Værre hvis det hadde vært fuktskader!
Beste måten å jage drage på folie er jo om det er i stein form, da sklir den lettere, pulver kan fort flytte på seg hit om dit å bare bli waste, men en rock kan du bare skli saaaakte over folien å få i deg alle godsakene...

Mmm... faen jeg savner dop!
Nyktert liv er kjedelige saker i forhold....Men hva gjør man ikke for familie