Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1498
Anonym bruker
"Hatsk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks! Skal til Amsterdam snart, vært der før på revejakt. Men trenger tips hvor de ikke selger turistvarer. Jeg trenger ikke tips som green house, bulldog osv.
Men heller en plass hvor de lokale holder til, hvor cannabisen er værdt det du betaler for. Noen erfarne feirerøykere her som virkelig vet hva de snakker om?😊 Personlig foretrekker jeg prima hasj istedet for prima marihuana. Som sagt, trenger tips til hvor jeg burde gå? Setter utrolig stor pris på svar!
Husker ingen navn i farta, men alle stedene i Rotterdam hadde bedre kvalitet enn Amsterdam.
Synd å si det, men det er omtrent like dyrt som norge og drt er ingen garanti for å få gode varer. Det er ripoff
Jeg har alltid mest hell med stedene i Amsterdam. Finnes noen bra coffeshops i Haarlem og jeg vet om en ok i Hoorn men det er i Amsterdam jeg stort sett har handlet greiene som var så bra at jeg fortsatt husker opplevelsen.

Enkleste veien for å finne seg noe bra røyk i Nederland er dette forumet og det Ts spør om finnes det informasjon om i denne tråden.

Om noen skulle finne på å teste ut jelly hasjen på 1e Hulp så jeg veldig interessert i tilbakemeldinger. God jul!
Anonym bruker
"Tilfreds Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler The Stud i Amsterdam. Knall priser og varer, eneste minus er at det er et stykke unna sentrum.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Husker ingen navn i farta, men alle stedene i Rotterdam hadde bedre kvalitet enn Amsterdam.
Vis hele sitatet...
Helt enig, var mye bedre greier å finne i Rotterdam
Jeg har en fornemmelse av at de får så mye turister uansett at kvaliteten går ned. Hører flere snakker om å ha fått mye bedre greier på gata i andre europeiske land enn på coffeeshop i amster.
Anbefaler Katsu. Var en fin coffeeshop. Mye lokale som drar dit, dog litt avsides men ikke så altfor langt unna sentrum. Stort utvalg av ferdig rulla og frivekt.
Understreker Katsu, og boerejongens coffee shop