Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 890
Hei, jeg har måtte vente med gaming pc, men ny gaming mus MÅ jeg ha nå...

Den skal helst være trådløs og under 500 kr, vil spare penger
Kjekt med litt presisjon også.
Logitech Mx koster ca 500 og er trådløs
Trådløs + Gaming = 1.6 nerden inni meg får kreft ...

Men joda, hvis du absolutt skal ha en trådløs gaming mus så anbefaller jeg Logitech G700 hvis du ikke har råd til Razer Mamba.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Med en hvis fare for å høres ut som en drittsekk: Hvis du vil spare penger, hvorfor trådløs?

Du får en skikkelig kvalitetkvalitetsmus (phun) som ikke er trådløst til godt under 500kr. Går du for trådløst under 500kr vil det sannsynligvis bli kompromisser.
Sist endret av Slaps; 10. august 2013 kl. 20:17.
Hvis du er en seriøs gamer kan du rett og slett ikke forholde deg til en trådløs mus, samme hvilken pris. Men hvis du absolutt skal ha en er logitech g700 et "godt" valg

Edit: burde kanskje ikke scrolle gjennom tråden i lysets hastighet....
Sist endret av FPV; 10. august 2013 kl. 20:40.
Slenger meg på G700. Har denne selv, og den funker fantastisk til FPS. Den har god respons og presisjon og nok knapper.

Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Trådløs + Gaming = 1.6 nerden inni meg får kreft ...
Vis hele sitatet...
Det har skjedd en del det siste tiåret, da. Og dersom du bare har prøvd billige 200kr trådløs mus, så forstår jeg kreften. En god trådløs gamingmus i dag er noe ganske annet.
Har selv Razer Mamba 2012 4G og er veldig fornøyd, ga 1100,- for den. Vil egentlig fraråde deg å kjøpe trådløs mus til under 500kr ettersom det ofte er relativt dårlig kvalitet
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Slenger meg på G700. Har denne selv, og den funker fantastisk til FPS. Den har god respons og presisjon og nok knapper.



Det har skjedd en del det siste tiåret, da. Og dersom du bare har prøvd billige 200kr trådløs mus, så forstår jeg kreften. En god trådløs gamingmus i dag er noe ganske annet.
Vis hele sitatet...
Det er allikevel snakk om muser som er mye tyngre en ideelt pga batterier, (jo tyngre mus jo dårligere er den - dette er ikke en vanesak - det er snakk om unødvendig belastning på håndleddet ditt), signaler som kan fucke seg, bytting av batterier og det faktum at du aldri vil få like bra respons (selvom det kun er snakk om noen veldig få millisekund) som med trådmus. Det er sånne ting jeg ikke takler når jeg spiller.

Sitter du å surfer og chiller mer en du gamer så forstår jeg veldig godt at det er digg med trådløst. Men hvis gaming er hobbyen din og du vil ha det så kurrant som mulig så fatter jeg det ikke.
Sist endret av Juicekongen; 10. august 2013 kl. 21:05.
Sitter med bærbar koblet til tv så trådløs er VELDIG mye lettere