Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 8002
Hei! Vi er et lite men ambisiøst team på tre animatører i Volda som jobber med et animert humor-show som bachelor prosjektet våres! Vi har som mål å få dette showet kringkastet som en web-serie på VG-TV eller liknendes.

Akuratt nå holder vi på med en sketch som heter "Den Fæle Pappaen" og er på utkikk etter noen som kan spille inn en barnestemme som skal si følgende:

"Pappa..."

"...Jeg er syk..."

Stemmen er til en bitteliten gutt, så jenter kan gjerne også prøve seg. Eneste kriteriet er at opptaket er av god kvalitet. Ellers kan man godt leke litt rundt å høres syk og trøtt ut, sniffe eller småhoste osv.

Hvis vi ender opp med å bruke stemmen til en av dere som laster den opp her i tråden eller til meg som PM, så vil vi selvsagt kreditere denne personen og laste opp den ferdige sketchen her!

Kjør på folkens

Forresten, glemte å si at det må helst være østlandsdialekt!
Må da være nok av bastard-unger og alene mødre som pimper ut barna sine på Volda?
SkyMarshal: Ja, det er nok av kids vi kan spørre, men hvis noen her har et talent for å lage barnestemme, eller har barn som de kunne tenke seg å promotere, tenkte jeg å gi folka her på freak muligheten
Kan sikkert få en venn av meg, dog 12 år. Til å gjøre det, Jeg er selv 15 så det blir litt problematisk.
Kroniz: For all del! Alle forslag blir satt pris på!

PS: Vi ser for oss at karakteren er rundt 8 år'ish!
Har en 8-årig nordlandsk spesial-agent som bror vis det kan nyttes av. Han er flink og bannes og!
Setter også pris på å la være å poste useriøse forslag, med mindre de er morsomme.
Kan få mamma på 45 år til å gjøre det. Hun kommer hjem fra jobb snart, så får nok fiksa det i løpet av kvelden.
Sitat av strikkball Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Synes nesten at dette er det dere bør vente dere, dere går ut å ber folk om å spille inn stemmene til lille brødrene sin for dere. Bare for noe credz.
Sist endret av cmoen11; 16. november 2012 kl. 19:48.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Synes nesten at dette er det dere bør vente dere, dere går ut å ber folk om å spille inn stemmene til lille brødrene sin for dere. Bare for noe credz.
Vis hele sitatet...
Uten å ta meg vann over hodet vil jeg påstå at "Bare credz" ikke er bare bare, når hele prosjektet blir ferdig! Det vil være et privilegium å få ha en gjeste-stemme i showet våres, skal du nok se!
''Dunsæd''

Sorry, jeg måtte bare.

Jeg er barnslig, jeg vet.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
''Dunsæd''

Sorry, jeg måtte bare.

Jeg er barnslig, jeg vet.
Vis hele sitatet...
Jajajajaja har hørt det før :P
[quote=EliteBook;2762443]''Dunsæd''

Jaha... ?




Åja, navnet hans.. hahahhaha
Sist endret av Rosapanter; 16. november 2012 kl. 22:51.
Fikk ikke gjort det I dag. Skal få det til I morgen tror jeg. Heh
Regner med at alle som har ei lillesøster, en lillebror, eller som ikke har kommet i puberteten ennå bidrar (og tilfeldigvis har bra tilgang på utstyr som gir god lydkvalitet.)

Og ja, siden det er fredag skal jeg la dere tulle videre
Sist endret av Chikara; 16. november 2012 kl. 23:25.
Hellotitty: takk for det mest seriøse forslaget til nå! Dessverre er opptaket av for lav kvalitet. Vi kan ikke ha noe bakgrunnsduring her.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Wow!

Flott bidrag
Sist endret av Mofse; 17. november 2012 kl. 00:17.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Vis hele sitatet...
hahahah så jævlig lattis!
t_ben: Tusen takk for det beste bidraget sålangt! Jeg lar fremdeles tråden være aktiv og åpen for flere å prøve seg en liten stund til.
Lagde en post på norskfilmforum.no og fikk et meget bra bidrag av en bruker fra kristiansand med en bror på 8 år!

Her er sketsjen for de som vil vite hva det gjalt, og hva dere "gikk glipp" av!

https://vimeo.com/53879624

( passord: volda1234 )
Jeg fikk opp at jeg skrev inn feil passord med volda1234
Sitat av cos Vis innlegg
Jeg fikk opp at jeg skrev inn feil passord med volda1234
Vis hele sitatet...
Jeg også. (titegn)
Oi beklager, nå skal det funke!
Sitat av Chikara Vis innlegg
Lagde en post på norskfilmforum.no og fikk et meget bra bidrag av en bruker fra kristiansand med en bror på 8 år!

Her er sketsjen for de som vil vite hva det gjalt, og hva dere "gikk glipp" av!

https://vimeo.com/53879624

( passord: volda1234 )
Vis hele sitatet...
Fin snutt det Men litt lav lyd.
trauMa: Jo takk! Vi driver ennå å finpusser på sketsjen (litt bedre timing og justering av lydnivået er bare noen av tingene vi fikser på!)
Sitat av Chikara Vis innlegg
Lagde en post på norskfilmforum.no og fikk et meget bra bidrag av en bruker fra kristiansand med en bror på 8 år!

Her er sketsjen for de som vil vite hva det gjalt, og hva dere "gikk glipp" av!

https://vimeo.com/53879624

( passord: volda1234 )
Vis hele sitatet...
haha LOL
morro!
Haahahah.. Den var jo genial!
Sitat av Srbija Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvor høy var du når du spilte inn dette?
Sitat av McLovin Vis innlegg
Hvor høy var du når du spilte inn dette?
Vis hele sitatet...
Jeg digger hvordan han klarte å underholde seg selv så han ikke klarer å snakke ordentlig i siste halvdel av klippen.

Han bare flirer og ler rundt hverandre.
Sorry, that password was incorrect. Please try again.
Sist endret av mroj; 25. november 2012 kl. 21:25.
hei folkens, nå har passordet gått tilbake til å være følgende:

volda123
trykte det med et uhell og så funket det
Ikke for å være negativ, men Srbija sitt bidrag var langt mer underholdende enn selve sketsjen. I alle fall for meg.
Killuminati: Det er helt lov å si hva du synes, forventer nå ikke at alle skal le seg ihjel av alle sketsjene våres.
Kan du laste den opp på yt, får ikke til og streame fra Vimeo pga jeg bruker ps3.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av SRB Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Legendarisk!