Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 5276
Viste ikke hvor jeg skulle plassere denne tråden, men har lest litt rundt og har følelsen av at mange lurer på dette, så tror at denne tråden har livets rett!

Tittelen sier det meste.
Er denne siden for god til og være sann? Er det feks mulig og kjøpe et par iPhone4 ørepropper til 16 norske spenn og null frakt?
Det er jo faktisk null frakt på alt der inne.

http://www.dealextreme.com/

Takker for svar peeps.
Det er en troverdig side.
DealExtreme er seriøse de. Har bare gode erfaringer med dem.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
De er seriøse, kjøper ofte ting der ifra
Det er en troverdig side.
Men pass på det er mye chinajuggel der inne også, så er nok ikke sikkert de øreproppene er de ekte fra Apple selvom det er Apple's merke på de.
Bestilt fra DX utallige ganger, så ja det er til å stole på. Men litt variert leveringstid, men med de prisene er det verdt ventinga.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Seriøs side, men vær forberedt på å vente lenge på det du bestiller. Men hva kan man forvente for omtrent null kroner og gratis frakt? Lovely!
Jeg har handlet led-lykter derifra og de lyste noe så inn i h..vette bra
Det tok dog noen uker før pakken kom..
Kan bl.a anbefale ei lykt de har som heter C78
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29095 som bruker kun 1 AA batteri. -Den lyser bedre enn ei stor maglite,
og koster knappe 70kr.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
bestilte meg en 20 HDMI kabler derfra for et halvt år siden. husker ikke hvor mye jeg betalt, men solgte dem i norge til ca. 10x prisen jeg betalt hvertfall.

Gikk vel 1.5 uke før jeg fikk dem i posten (var heldig og fikk dem ufortollet)
Angånde fortolling så skriver vel DX lavere pris på varene også, nettopp for å slippe moms og slikt.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Angånde fortolling så skriver vel DX lavere pris på varene også, nettopp for å slippe moms og slikt.
Vis hele sitatet...
Har du fått de til å gjøre det?
Har selv kjøpt de billigste øreproppene de å de varte 3 dager. Ledningen åpnet seg flere plasser. selve proppen var laget av hard plast og var veldig ubehagelig, og datt etter hvert fra hverandre. Det var noe drit, rett og slett.
Men hva kan man vente for 16 kr?

Er ganske sikker på at de har andre propper som er litt dyrere. prøv heller de om du skal ha propper.

Og pass forresten på at bestillingen din er på under 200 NOK, for å ungå toll. Del heller opp pakken i flere om du skal ha masse småting for under 200
Når man handler på DE er det ofte lurt å legge litt ekstra penger i det man kjøper. Det som er latterlig billig er av erfaring også av latterlig dårlig kvalitet.
Sitat av Otis Vis innlegg
Har du fått de til å gjøre det?
Vis hele sitatet...
Jeg har opplevd det slik at de gjør det helt automatisk. Jeg har aldri spurt om det, men hver gang jeg har bestilt så er verdien som er påskrevet pakken mye lavere enn den jeg faktisk betalte.
Tusen takk for masse svar!
Da var jeg plutselig 500++ kroner fattigere på julaften også!
usertitle import
bleh's Avatar
Jeg kjøpte en Böker kniv for rundt 60 spenn - dønn solid og fortsatt skarp etter lengre tids bruk!
Det finnes sikkert 180 tråder om deal extreme på forumet. Bruk søkefunksjonen.

OT. De er "seriøse", men forvent 1+ måned levering, og for å si det slik; om du har familie, ikke invester i bil-bremser fra deal extreme om du setter pris på familien din.
Du kan lese tråden jeg oppretta for 2 år siden på diskusjon om dealextreme

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044&st=0
Er det noen som har kjøpt ps3 kontroller derfra?
Isåfall, funker de fett ?
Sitat av WhiteNoise Vis innlegg
Er det noen som har kjøpt ps3 kontroller derfra?
Isåfall, funker de fett ?
Vis hele sitatet...
Du må isåfall være sikker på at det er en original kontroller. Såkalte piratkontrollere blokkerer PS3 med en gang de når markedet.
Overskuddsmateriell
Sitat av siaamr Vis innlegg
Du må isåfall være sikker på at det er en original kontroller. Såkalte piratkontrollere blokkerer PS3 med en gang de når markedet.
Vis hele sitatet...
Her kan det muligens bli endring nå som at root-key'ene til PS3 er ute
Kan sterk anbefale denne siden. har handla for mangen tusen gjenom årets som har gått. har våre noe ventetid på noe pga manglende lagervare hos dem. men somregel ikke lengre enne max 15 dager.
Du får hva du betaler.
(forebehold om unntak)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Får man hente lapp i postkassa ?
Sitat av Tonygutten Vis innlegg
Får man hente lapp i postkassa ?
Vis hele sitatet...
Ja, eller en kode på sms. Akkurat som med andre postforsendelser.
Hvis du går på my account så ser du hva du har bestilt. Også står det status der er det en kode er det den ?
Bestilte noen Super strong rare earth magnets som dem kalte det... Kosta 3 dollar og gratis frakt, og jeg hadde tilfeldigvis noen dollar i paypalen
Sitat av Tonygutten Vis innlegg
Hvis du går på my account så ser du hva du har bestilt. Også står det status der er det en kode er det den ?
Vis hele sitatet...
Nei, Posten Norge gir deg denne.
Men best med henteseddel, det er enklest.
ok den kommer når pakka ligger på posten ?
Timmelfingerregelen er at så lenge Deal Extreme ikke har ordet "Geniune" i varetittelen er det en knock-off av lavere kvalitet. Derfor ville jeg ikke kjøpt ting hvor kvalitet var veldig viktig, som f.eks hodetelefoner der. Men for dock, datakabler, ladere osv er det bare å kjøre på! Jeg har bestilt fra Deal Extreme i flere år.
Sitat av Tonygutten Vis innlegg
ok den kommer når pakka ligger på posten ?
Vis hele sitatet...
Ja, den kommer når pakken har annkommet ditt lokale posthus

Edit: 400 innlegg
Sist endret av Eplegutten; 26. januar 2011 kl. 18:25.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bumper tråden med et lite spørsmål. Kan jeg bestille denne uten at Norge/posten/tollen bitchslapper meg siden kniven er et sinnsykt mordervåpen?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Bumper tråden med et lite spørsmål. Kan jeg bestille denne uten at Norge/posten/tollen bitchslapper meg siden kniven er et sinnsykt mordervåpen?
Vis hele sitatet...
Den kniven der får du ingen problemer med. Kjøpt lignende kniver i butikker i norge. Men min erfaring med billige kniver av den sorten er at de faller fra hverandre etter en stund.
Sitat av Tsunami Vis innlegg
Den kniven der får du ingen problemer med. Kjøpt lignende kniver i butikker i norge. Men min erfaring med billige kniver av den sorten er at de faller fra hverandre etter en stund.
Vis hele sitatet...
Japp, ser på produktanmeldelsene at dette så og si er best, altså minst falleferdig. Vil egentlig bare ha den fordi den er fittekul.
Eneste kjipe med DX er leveringstiden..
Sitat av olaPola Vis innlegg
Japp, ser på produktanmeldelsene at dette så og si er best, altså minst falleferdig. Vil egentlig bare ha den fordi den er fittekul.
Eneste kjipe med DX er leveringstiden..
Vis hele sitatet...
Venn av meg har denne, overraskende god kvalitet. Eneste minuset er at den er litt vanskelig å slipe, vet ikke helt hvorfor egentlig, av en eller annen merkelig grunn er den bare det .

Han har hatt den i 1 år nå, begynner å falle litt fra hverandre, men han har fått hva han har betalt for! Utrolig grei å ha med på små fisketurer da den er liten, kan bare ha den i lomma
Vet om en venn som kjøpte en del derifra før. Mye av det er fake though, og med veldig dårlig kvalitet. Han kjøpte noen ørepropper der (beats og sennheiser eller noe), og begge sluttet å spille på det ene øret etter veldig kort tid.
Sist endret av Er0; 12. august 2011 kl. 18:25.
For DealExtreme er vel uttrykket "for sant til å være godt" noenlunde beskrivende
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
For DealExtreme er vel uttrykket "for sant til å være godt" noenlunde beskrivende
Vis hele sitatet...
For sant til å være godt, den var ny
Jeg har bestillt en god del der fra. venter på pakke nå, med bla. ps3-kontroll.
har dårlig vane med og gå inn på DX. i fylla
sist fikk jeg tre forskjellige handsfree, til walki'n jeg bestillte gangen før
pluss extrautstyr til en lommelykt, jeg glemte og bestille...he.he
Sist endret av wrap; 13. august 2011 kl. 05:56. Grunn: glemte kontroll, bak ps3
Har bare vært fornøyd med bestillinger fra DX. Noe av det jeg har fått derifra er: balltre, kniver, lightere, e-røyk, masse gadgets og en slags batong. Venter en pakke nå forresten Det meste er kina-jall, men det er faktisk mye bra der også. Uansett, blir det ødelagt etter noe mnd er det så billig at du bare bestiller nytt.
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Har bare vært fornøyd med bestillinger fra DX. Noe av det jeg har fått derifra er: balltre, kniver, lightere, e-røyk, masse gadgets og en slags batong. Venter en pakke nå forresten Det meste er kina-jall, men det er faktisk mye bra der også. Uansett, blir det ødelagt etter noe mnd er det så billig at du bare bestiller nytt.
Vis hele sitatet...
Hvordan er e-røyken du bestillte derfra? Har hatt lyst til å bestille meg e-røyk herifra en stund nå, men bare ikke fått ut fingen.
Som det er sagt tidligere her.. det er langt i fra noe som er ekte på siden. Men mye er bra kopier.
Har selv handlet mye derifra og hos en konkurent www.Focalprice.com

Eneste minuset er vel leveringstiden og norske tollgrenser
Sitat av Hak5Fan Vis innlegg
Hvordan er e-røyken du bestillte derfra? Har hatt lyst til å bestille meg e-røyk herifra en stund nå, men bare ikke fått ut fingen.
Vis hele sitatet...
Kjøpte 3 e-cgier derifra (de me svart eske), gidde bort 2 i gave, den jeg hadde sjøl gjikk istykker etter kanskje 60 påfylte cartridges. kan ha vært andre problemer. har ikke hørt at de jeg gidde bort har gått istykker enda.