Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 936
Jeg og en vennine skal tre uker alene til England og kan tanke oss å prøve ting som vi ikke kan gjøre hjemme. Problemet er selvsagt at vi er 15 år, selv om vi med litt sminke kan gå for å være i 20 årene. Har klart å endre en mal av Florida førerkortet til et brukbart ID for oss, men jeg lurte på om noen vet hva som er på baksiden av Florida førerkortet? Vi har ikke lamineings maskin, så fungerer det å bruke strykejern?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ikkje prøv det. Å bli hanka inn a politiet i eit anna land, når ein er femten og har avgrensa ressurser står neppe på lista over ting du vil oppleve. Britisk politi er en anelse rigide etter mi erfaring...
Nei, det funker nok ikke med strykejern. Blank neglelakk kan fungere derimot.
Gjest
Trådstarter
8 0
Det er en øy uten for fastlandet, og de har akkurat fåt reglen om å måtte sjekke legg. Politiet gjorde en undersøkelse og 80% av pubene spurte ikke etter ID av en vanlig 14 åring som var med som prøvekanin
Men det betyr fremdeles ikke at du er 100% sikker på at du havner på en av de 80 prosentene.
Sitat av Frimag Vis innlegg
Det er en øy uten for fastlandet, og de har akkurat fåt reglen om å måtte sjekke legg. Politiet gjorde en undersøkelse og 80% av pubene spurte ikke etter ID av en vanlig 14 åring som var med som prøvekanin
Vis hele sitatet...
Da ville jeg heller ha prøvd å komme inn på pubene uten det falske førerkortet.
Gjest
Trådstarter
8 0
Har tenkt til å prøve uten først, og man kan jo bare si at man glemte det hjemme. Sjekket på Internett og de har ikke lov til å ransake deg
Håper du er god i Engelsk da, med tanke på at du skal være fra florida og du skal til England. Sikkert ikke så vanskelig å høre at du ikke er derifra.
Altså, hvis dere greier å få til å mekke fake leg, som er førerkortet fra Florida... Dere snakker flytende amerikansk? Eller i det minste engelsk, uten den stygge norske aksenten?

Kjedelig å bli spurt om noe, og ikke kunne svare fordi man ikke skjønner spørsmålet. Im just sayin', no pun intended.
Gjest
Trådstarter
8 0
Engelsken min har kun et lite aksagn av Amerkansk, britisk og kanadisk siden jeg lært det meste av Engelsken min i utlandet.
Sitat av Frimag Vis innlegg
Jeg og en vennine skal tre uker alene til England og kan tanke oss å prøve ting som vi ikke kan gjøre hjemme
Vis hele sitatet...
Hva er prøve? Komme inn på nattklubber eller kjøpe sprit? Hvis førstnevnte er det jo bare å sminke seg og være litt leken med dørvakta? Dette er selfølgelig kun hvis du er jente

edit: du er jente ja, da erre bare å være litt leken med dørvakta
Sist endret av Hater_mordin; 28. november 2010 kl. 00:00.
Gjest
Trådstarter
8 0
med å Prøve ting, mente jeg f.eks drinker og nattklubb. Kan vel trygt si at jeg ikke kan evnen med å flørte, men venninen min kan og da kommer vi vel in begge to
Sitat av Frimag Vis innlegg
Det er en øy uten for fastlandet, og de har akkurat fåt reglen om å måtte sjekke legg. Politiet gjorde en undersøkelse og 80% av pubene spurte ikke etter ID av en vanlig 14 åring som var med som prøvekanin
Vis hele sitatet...
De skal til London, ikke en liten øy utenfor "fastlandet" hvor de sikkert har hatt sine egne lover til nå. Er nok en del strengere i London. Selvfølgelig er det lov til å prøve.

Uansett lurer jeg litt på hva slags foreldre som sender dere alene til London i 3 uker som 15 åringer. Dere skal prøve å late som dere er 20. Kan jo gjøre en stakkars kåt gutt kriminell. Hvis det er det dere mener med "ikke kan gjøre hjemme". Uansett blir dere nok busta hvis dere gjennomfører planen om falskt florida sertifikat. Hvis dere ikke er ekstremt drevne i engelsk og sertifikatet ser brabra ut.
Sist endret av javaFreak; 28. november 2010 kl. 00:09.
Gjest
Trådstarter
8 0
Isle of Wight heter øya, og det er en Språkreise så vi har 20t skole i uken som vi må møte opp til. Men har funnet en løsning på dette også. Til JavaFreak: når jeg sa "som vi ikke kan gjøre hjemme" mente jeg ikke Sex. Det er lett nok å gjøre hjemme uten at foreldrene finner ut.
Sitat av Frimag Vis innlegg
Isle of Wight heter øya, og det er en Språkreise så vi har 20t skole i uken som vi må møte opp til. Men har funnet en løsning på dette også. Til JavaFreak: når jeg sa "som vi ikke kan gjøre hjemme" mente jeg ikke Sex. Det er lett nok å gjøre hjemme uten at foreldrene finner ut.
Vis hele sitatet...
Leser nattklubber og coctails :P dere får ha riktig lykke til. Håper dere ikke blir tatt og får en fin ferie.
Baksiden av nye florida drivers license