Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 808
din røver
Zeco's Avatar
Hey!
Vi er en gjeng som skal på west coast riot i år. Tenkte å ligge på ett hotel dagen før festivalen.
Men alle er 17 år, får vi da booket oss inn på hotel?
Og, hvis vi hadde leid ett 2-manns rom, kunne vi fortsatt hatt f.eks fem stykker på rommet, og noen lå på gulvet? (tenker på å få det billigst mulig)

Takker for svar
2 netter Göteborg, 1 rom, 4 personer:

http://bit.ly/c1W4Rs

Billigste er på 1387 som vil tilsvare ca 350 per pers. Der har du en start i alle fall. Alternativt kan man jo sove i telt.
din røver
Zeco's Avatar
Trådstarter
ja, har funnet masse hoteller i Göteborg jeg også.
Men må man ikke være 18 for å booke?
Jeg var i tr.heim for ca. 1 måned siden, da fikk jeg booket hotell, å jeg er født i 93. Altså, jeg er 17 år. Så lenge jeg hadde penger så var det ikke noe problem å booke. Mulig det ikke er slik på alle hoteller.
din røver
Zeco's Avatar
Trådstarter
okei, daså. Veit bare at det er noen hoteller hvor man må være atten, men da finner vi vel ett hvor dem gir faen
Majestic 12
Tothep's Avatar
Tror ikke det skal være noe problem å finnet et hotell der du kan booke et eller flere rom når du er 17 år.
Det å ligge flere på 2-manns rom tror jeg heller ikke skal bli noe større problemer.
Folka i resepsjonen er ofte ganske opptatt, sålenge dere ikke kommer på kvelden.
din røver
Zeco's Avatar
Trådstarter
Takker for svar
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Zeco Vis innlegg
Og, hvis vi hadde leid ett 2-manns rom, kunne vi fortsatt hatt f.eks fem stykker på rommet, og noen lå på gulvet? (tenker på å få det billigst mulig)
Vis hele sitatet...
Det er ikke tillatt. Noen steder kan de tilby en sovesofa eller ekstraseng dersom rommet er stort nok, men blir det oppdaget at dere sover fem på et tomannsrom kan dere regne med å bli kastet ut.
Sitat av luni Vis innlegg
Det er ikke tillatt. Noen steder kan de tilby en sovesofa eller ekstraseng dersom rommet er stort nok, men blir det oppdaget at dere sover fem på et tomannsrom kan dere regne med å bli kastet ut.
Vis hele sitatet...
Har selv litt økonomiansvar i et hotell, og her er det vanlig praksis å kaste ut på gata ved hjelp av innleide vakter og å kreve økonomisk kompensasjon for bryet med det hele.

Det er en grunn til at et singelrom koster 799,- og et dobbeltrom koster 1.299,-